Her er det noe stadig vekk
Blir nok litt mer å henge fingrene i fra høsten av for meg og..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det noe stadig vekk
Er ikke så glad i kålrabistappw jeg
Poteter, grønnsaker, pølser +++
Ja ikke sant!! Elsker det jeg! Droppa det nå sist jul pga jeg var redd for at frøkna skulle få vondt i magen av det. Og det var nedtur!Det som er så godt![]()
Haha! Du er glad i det du og?Da lager du det feil :O
Ja ikke sant!! Elsker det jeg! Droppa det nå sist jul pga jeg var redd for at frøkna skulle få vondt i magen av det. Og det var nedtur!
Åh det hørtes koselig utStille og rolig hjemme med familienså påskegodt og film før største skulle i seng
Og Mr. Bean på tv2, det elsker han!
Godt mulig :/Vondt i lysken på begge sider. Bekkenet som ikke er helt bra etter fødsel enda..?
TakkSå flink du er![]()
Her får jeg andre til å strikke for meg, for det er jeg ikke noe flink til![]()
Det er nesten det beste med hele pinnekjøtt middagen!!mhm og masse deilig kålrotstappe
TakkHar du prøvd å strikke?
![]()
Yes på fjelletHyttetur ja! Så deiligpå fjellet eller? Ønsker vi hadde hytte.
Haha! Du er glad i det du og?
Når du starter å jobbe igjen?Blir nok litt mer å henge fingrene i fra høsten av for meg og..
Har alltid hatt det sånn viJeg skjønneraldri spist det med annet enn kålrabistappe og potet jeg da
![]()
Nope gjør ikke detDa lager du det feil :O
En smule misunnelig..Yes på fjellet![]()
Når du starter å jobbe igjen?
Vært veldig koselig jaÅh det hørtes koselig ut![]()
Da må du jo virkelig ha kunnet det en gang i tidenJada har det, og fikk 5+ i karakter på strikkeprøvene mine på videregående. Men nå får jeg det virkelig ikke til![]()