Skravletråd Mars!

Jeg ligger i senga fortsatt. Nekter å stå opp og bare koser meg :p har vært våken lenge, lest nyheter og nattens fb hendelser.
Jeg får ikke sove når vi legger oss, så da er min flotte mann snill og lar meg sove litt utpå ♡
Deilig å sløve litt i senga:D

Åh så kjedelig:(
Håpe du får gjort litt i alle fall
Her er det innedag, da OJ. fortsatt ikke er i slaget.
Jeg er "verdens dårligste mamma" og satt de eldste foran hver sin datamaskin og sendt mannen i seng nå som lille U sover slik at jeg kanskje får gjort noe.
Vaskemeskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går nå, og stuen begynner å se litt mer ryddig ut

Hei og hopp.
Skjedd noe spennende hittil i dag.

Her skulle egentlig mannen tatt de to yngste med til svigermor slik at jeg fikk fri til å rydde og vaske hele huset, men hun er "syk".
Er bomba her og vi får masse gjester på søndag, og jeg er lite effektiv med mann og barn hjemme.
Kommer ikke til å bli ferdig til langt på natt :(

Skal liksom også pynte til påske i dag som vi enga ikke har fått gjort.

Itillegg er jeg i et råttent humør
Kan ikke mannen ta med seg noen barn ut en tur?:)
Jeg får heller aldri gjort noe med huset fullt av folk;)

Jeg er "verdens dårligste mamma" og satt de eldste foran hver sin datamaskin og sendt mannen i seng nå som lille U sover slik at jeg kanskje får gjort noe.
Vaskemeskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går nå, og stuen begynner å se litt mer ryddig ut
Helt innafor det, og de koser seg nok:)
Flott. Håpe du får en del unna:)

JA... jeg som trodde B var stort nå bruker jeg E :( men fant kjole så da slipper jeg å kjøpe :)) men må komme meg tilbake til str 85 til 17 mai. Så nå blir det trening fremover :)))
Så bra du fant:D
Lykke til med treningen!

Bah. Hvem skulle trodd jeg kom til å savne mannen så mye etter bare tre dager :o

Back
Topp