Da skulle du ha sett meg like etter jeg ble mamma (spesielt med lille U)Hehe...Dolly Parton![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skulle du ha sett meg like etter jeg ble mamma (spesielt med lille U)Hehe...Dolly Parton![]()
Ikke en eneste planHar dere noen planer?![]()
Deilig å sløve litt i sengaJeg ligger i senga fortsatt. Nekter å stå opp og bare koser meghar vært våken lenge, lest nyheter og nattens fb hendelser.
Jeg får ikke sove når vi legger oss, så da er min flotte mann snill og lar meg sove litt utpå ♡
Det er godtBle visst Brownies idag![]()
JA... jeg som trodde B var stort nå bruker jeg EHehe...Dolly Parton![]()
Blir kanskje litt stusseligDet er godt det, men jeg har vist bare agurk og kinakål av salat som fortsatt var spisbart i kjøleskapetdet kan bli litt kjedelig Haha
Jeg er "verdens dårligste mamma" og satt de eldste foran hver sin datamaskin og sendt mannen i seng nå som lille U sover slik at jeg kanskje får gjort noe.Åh så kjedelig
Håpe du får gjort litt i alle fall
Her er det innedag, da OJ. fortsatt ikke er i slaget.
Men det er da ikke så ille stort.JA... jeg som trodde B var stort nå bruker jeg Emen fant kjole så da slipper jeg å kjøpe
) men må komme meg tilbake til str 85 til 17 mai. Så nå blir det trening fremover
))
Ikke for min del de er bare i veien og alle kjolene jeg har for meg til å se ut som bimbo nr 1 pga de to forand så du kan få to str av megMen det er da ikke så ille stort.
Kunne godt ha tenkt med E-cup, jeg..
Kan ikke mannen ta med seg noen barn ut en tur?Hei og hopp.
Skjedd noe spennende hittil i dag.
Her skulle egentlig mannen tatt de to yngste med til svigermor slik at jeg fikk fri til å rydde og vaske hele huset, men hun er "syk".
Er bomba her og vi får masse gjester på søndag, og jeg er lite effektiv med mann og barn hjemme.
Kommer ikke til å bli ferdig til langt på natt
Skal liksom også pynte til påske i dag som vi enga ikke har fått gjort.
Itillegg er jeg i et råttent humør
God ettermiddagGod ettermiddag
Jeg våknetopp med migrene...
De andre har dratt på skitur, jeg skulle prøve å bli med men kom opp til løypa å så måtte jeg snu
Få?????Ikke for min del de er bare i veien og alle kjolene jeg har for meg til å se ut som bimbo nr 1 pga de to forand så du kan få to str av meg)
Helt innafor det, og de koser seg nokJeg er "verdens dårligste mamma" og satt de eldste foran hver sin datamaskin og sendt mannen i seng nå som lille U sover slik at jeg kanskje får gjort noe.
Vaskemeskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går nå, og stuen begynner å se litt mer ryddig ut
Hehe, kan forestille meg detDa skulle du ha sett meg like etter jeg ble mamma (spesielt med lille U)![]()
Jepp, alle liker det herDet er godt![]()
Så bra du fantJA... jeg som trodde B var stort nå bruker jeg Emen fant kjole så da slipper jeg å kjøpe
) men må komme meg tilbake til str 85 til 17 mai. Så nå blir det trening fremover
))
Ja fikk meldt meg på slankekrigen må bare finne en vekt. LolSå bra du fant
Lykke til med treningen!
Har pasifisert de eldste foran hvar sin datamaskin, og nå har de i tillegg fått godter.Kan ikke mannen ta med seg noen barn ut en tur?
Jeg får heller aldri gjort noe med huset fullt av folk![]()
Det gjorde jegDa slapper du av mens de andre er ute og koser seg.
Masse god bedring