Samme herHer blir det taco![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHer blir det taco![]()
Har dere noen planer?Takk, vi skal kose oss masse![]()
God morgen! Ønsker alle en strålende dag
Hva er deres planer?
Her blir det taco![]()
Hihi, var nok deilig![]()
God morgen søtaher er vi også våkne
*gnir seg i øynene*
Ok. Kose dere i bursdag.I dag skal vi holde på her hjemme som vanlig også skal vi i bursdag til svigerbror
Enn dere?
Huff da, er han forkjøla ? :/Ok. Kose dere i bursdag.
Vi er på hytten, men er inne i dag. O.J. er litt småsyk enda.
I morgen håper jeg vi alle er helt friske og raske for skirenn og leting etter påskeegg.
Kan han ikke ta de med seg en annen plass? :/Hei og hopp.
Skjedd noe spennende hittil i dag.
Her skulle egentlig mannen tatt de to yngste med til svigermor slik at jeg fikk fri til å rydde og vaske hele huset, men hun er "syk".
Er bomba her og vi får masse gjester på søndag, og jeg er lite effektiv med mann og barn hjemme.
Kommer ikke til å bli ferdig til langt på natt
Skal liksom også pynte til påske i dag som vi enga ikke har fått gjort.
Itillegg er jeg i et råttent humør
De skulle egentlig vært borte kl 10-20, og så lenge kan de ikke være ute å lekeKan han ikke ta de med seg en annen plass? :/
Spis en påskesjokolade,det høres ut som du trenger en! Og denne klemmen![]()
Da slapper du av mens de andre er ute og koser seg.God ettermiddag
Jeg våknetopp med migrene...
De andre har dratt på skitur, jeg skulle prøve å bli med men kom opp til løypa å så måtte jeg snu
Så du får hvilt lenge og kost deg!Jeg ligger i senga fortsatt. Nekter å stå opp og bare koser meghar vært våken lenge, lest nyheter og nattens fb hendelser.
Jeg får ikke sove når vi legger oss, så da er min flotte mann snill og lar meg sove litt utpå ♡
Hehe...Dolly PartonJa den begynner nåhåper bare jeg finner noe. Aldri hatt så mye bryster som nå lol.
Huff så trasig.God ettermiddag
Jeg våknetopp med migrene...
De andre har dratt på skitur, jeg skulle prøve å bli med men kom opp til løypa å så måtte jeg snu
Så godt å være savnet daJa. Møtte sjefen. Han gliste og sa at han gleder seg til poteten hans kommer tilbakemen det er digg å være gjest også
![]()
Hei og hopp.
Skjedd noe spennende hittil i dag.
Her skulle egentlig mannen tatt de to yngste med til svigermor slik at jeg fikk fri til å rydde og vaske hele huset, men hun er "syk".
Er bomba her og vi får masse gjester på søndag, og jeg er lite effektiv med mann og barn hjemme.
Kommer ikke til å bli ferdig til langt på natt å
Skal liksom også pynte til påske i dag som vi enga ikke har fått gjort.
Itillegg er jeg i et råttent humør
Ble visst Brownies idagTakk for det.
OHH ka kake?![]()