Skravletråd Mars!

Pjuh. Er travle dager i hus når frøkna finner ut at å gå langs sofa, bord og gjøre alt annet enn å leke på gulvet :p Nå reiser hun seg opp fortere enn lynet og kan ikke la henne være et sekund alene :p
Akkurat slik vi har det her og har hatt det slik en stund nå:-)

Må jo regne med uhell;)
Min yngste blir 4 år i juni, og han bruker fortsatt bleie...ikke interessert i do/potte:rolleyes:
Jepp derfor vi har bleie utenpå :)
Jeg sluttet når jeg var 4 år nesten 5 :p

Det tviler jeg ikke på, det har jo hvert strålende Vær de dagene jeg har hvert innestengt så nå som jeg har sluppet ut må det bli møkka Vær :P jaja om det ikke blir for ille så får jeg trille rur med lillebror uansett :)
Er jo typisk når det blir sånn:P
Bare det ikke regner så får vi få oss en liten luftetur:)

Så koselig :)

Å bruke tid på barna er viktigst :) husarbeid kan vente :p jeg har aldri vært borte i det før. Hadde alvorlig svangerskapskvalme med N det var det og verste låsning og bekkenløsning. Hadde og svangerskapskløe men ikke den alvorlige. Jeg har ME så å ta en leilighet på 52 kvadrat tar 8 dager. Nå bruker jeg mye lenger tid og mer avhengig av mannen :)

Middag hos mamma på lørdag :) dere da?
Åj! Ja, du får bruke mann og annen familie for de æt de er verdt :) Ta vare på deg selv og den lille :) Svangerskapskløe høres grusomt ut! Hadde veldig urolighet i kroppen, og spesielt i armer og bein, og syntes det var tortur når det sto på som verst. Var dødssliten og greide ikke sove eller sitte stille. Vaska huset midt på natta osv.. grusomt!

Vi har null planer egentlig. Sbigermor kommer innom i morgen formiddag, men ellers lite. Jo, mannen skal ta med seg storebror på tivoli i byen på lørdag:)

Hallo :D
Titter innom å ønske dere god påske.
Vi ble enige om å være fornuftig å ha hjemmepåske,så i går avrettet vi gulv, mannen og mannen klargjorte til stikkontakter på stuen og kjøkkenet.
I dag har vi vært på den årlige skjærtorsdags samlingen med mannens familie, godt å komme seg bort fra kaoset en tur .
Nå har jeg pause mellom malingsstrøkene og ligger på sofaen.

Alt bra med dere? :)
Hei, hei:D
Så flinke dere er!
Her er alt bra:) hadde siste jobbdag idag før 3 kjærkomne fridager:)

Hei, hei:D
Så flinke dere er!
Her er alt bra:) hadde siste jobbdag idag før 3 kjærkomne fridager:)
Takk,godt med litt skryt :)
Det fortjener du også,sånn som du jobber, nå får du kose deg med gutta dine ♡

Ja er nok helt sikkert noe lignende de i sengene :P
Lå på et lite rom vi da, men siden det er isolat hadde vi hvertfall egen do da :P

Ja men ikke bare det å være der, men hadde jo ikke sovet noe særlig på noen døgn føre heller siden frøkna var syk noen dager før vi havna der :P

Syke barn er slitsomme :p men så herlig når de blir bedre!

Back
Topp