Viss du har Facebook så søk på familiedagen på Tjølling landbane så kommer det mer informasjon ut derHøres morsomt ut
Bor ikke så langt unna...Nevlunghavn![]()
Ta med familien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viss du har Facebook så søk på familiedagen på Tjølling landbane så kommer det mer informasjon ut derHøres morsomt ut
Bor ikke så langt unna...Nevlunghavn![]()
Ikke akkurat etter så mange turerHelt enig
Og båten er jo ikke akkurat spennende![]()
Synes edderkopper er mer ekleHuff, får grøsninger!!
De er ekle!
Er vel bare de samme tynne skummadrassene de har på sengene som er lagt på gulvet? Føles uansett verre ut på gulv enn i seng. Vi bodde på en suite av et rom
![]()
Man blir utrolig sliten av å være på sykehus!
Ferdig og på plass foran TVOkei.
Ferdig nå daGrei vakt
?
Så koselig daBruker litt tid her inne mens jeg slapper avtar fri fra husarbeidet idag. Tar det igjen i morgen. Hatt en veldig koselig dag idag
![]()
spist middag hos mine besteforeldre
![]()
Hva har dere gjort idag?![]()
Ser dårlig ut i følge YrDet tviler jeg ikke på, men kan være litt ekstra hyggelig med fint vær da![]()
Ser dårlig ut i følge Yr![]()
Hehe, da har du nok å henge fingra iPjuh. Er travle dager i hus når frøkna finner ut at å gå langs sofa, bord og gjøre alt annet enn å leke på gulvetNå reiser hun seg opp fortere enn lynet og kan ikke la henne være et sekund alene
![]()
Det vil jeg troVi er hjemme javeldig deilig å være hjemme kjenner jeg altså Hehe
Blir tappet for energi etter en slik rundeDet var deilig å få han hjem❤
Ja har egentlig ganske mye å gjøre, nå mangler jeg bare energi til å få gjort det Haha er nå jeg kjenner hvor sliten jeg faktisk er altså![]()
Hoho en madrass. Det var ikke mye til luksusJeg har hatt en madrass på gulvet jeg daja jeg gleder meg helt ekstremt til han kommer nå hvert øyeblikk
![]()
Good.Ferdig og på plass foran TV
Helt super vakt!
Må jo regne med uhellTakktar det sakte
hun tisset i trusa hos mormor og bestefar, men hun er flink synes jeg
![]()
Takk, det skal jeg gjøreViss du har Facebook så søk på familiedagen på Tjølling landbane så kommer det mer informasjon ut der)
Ta med familien![]()
Blir lei etterhvert jaIkke akkurat etter så mange turer)
Det er jeg faktisk helt enig i!Synes edderkopper er mer ekle![]()