Skravletråd Mars!

Høres morsomt ut:D
Bor ikke så langt unna...Nevlunghavn;)
Viss du har Facebook så søk på familiedagen på Tjølling landbane så kommer det mer informasjon ut der:))

Ta med familien:)

Er vel bare de samme tynne skummadrassene de har på sengene som er lagt på gulvet :p ? Føles uansett verre ut på gulv enn i seng. Vi bodde på en suite av et rom :p

Ja er nok helt sikkert noe lignende de i sengene :P
Lå på et lite rom vi da, men siden det er isolat hadde vi hvertfall egen do da :P

Man blir utrolig sliten av å være på sykehus!

Ja men ikke bare det å være der, men hadde jo ikke sovet noe særlig på noen døgn føre heller siden frøkna var syk noen dager før vi havna der :P

Ser dårlig ut i følge Yr:P

Det tviler jeg ikke på, det har jo hvert strålende Vær de dagene jeg har hvert innestengt så nå som jeg har sluppet ut må det bli møkka Vær :P jaja om det ikke blir for ille så får jeg trille rur med lillebror uansett :)

Pjuh. Er travle dager i hus når frøkna finner ut at å gå langs sofa, bord og gjøre alt annet enn å leke på gulvet :p Nå reiser hun seg opp fortere enn lynet og kan ikke la henne være et sekund alene :p
Hehe, da har du nok å henge fingra i:P travle tider!

Wohoo daaa er vi hjemme igjen :D vært på farta siden 9 idag tidlig. Lille J har oppført seg som en prinsesse.

Hallo :D
Titter innom å ønske dere god påske.
Vi ble enige om å være fornuftig å ha hjemmepåske,så i går avrettet vi gulv, mannen og mannen klargjorte til stikkontakter på stuen og kjøkkenet.
I dag har vi vært på den årlige skjærtorsdags samlingen med mannens familie, godt å komme seg bort fra kaoset en tur .
Nå har jeg pause mellom malingsstrøkene og ligger på sofaen.

Alt bra med dere? :)

Back
Topp