Fra kl 09 til 18Hvordan jobber du i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra kl 09 til 18Hvordan jobber du i dag da?
Så herligSkikkelig påskestemning med nystekte vafler som svigermor står ute i sola og steker, og påskeradio på høytalerne![]()
Da har jeg en jente som går gitt![]()
Akkurat kommet inn. Vært i slalombakken og drukket kaffe og kosa oss mens lille sov i vogna![]()
Samme som vi pleier å gjøre![]()
Må komme om du bor i nærhetenSå gøy da
Aldri vært der jeg..
Helt santAaah! Høres ut som en veldig treg utleier som lover og lover men aldri får ut fingeren![]()
Det gjør du så rett i!Bruker litt tid her inne mens jeg slapper avtar fri fra husarbeidet idag. Tar det igjen i morgen. Hatt en veldig koselig dag idag
![]()
spist middag hos mine besteforeldre
![]()
Hva har dere gjort idag?![]()
Huset forfaller, men jeg har fått beskjed om hvile da jeg har begynnelsen på svangerskapsforgiftning. Må ta det på alvorDet gjør du så rett i!![]()
Hørtes koselig ut!
Jeg har hatt med meg begge barna på besøk hos min lillesøster idag. Ellers gjort lite. Slappa av og kosa oss hjemmeikke stressa for mye med husarbeid idag jeg heller
![]()
Vært på skitur og reist hjem fraBruker litt tid her inne mens jeg slapper avtar fri fra husarbeidet idag. Tar det igjen i morgen. Hatt en veldig koselig dag idag
![]()
spist middag hos mine besteforeldre
![]()
Hva har dere gjort idag?![]()
Da er det lurt å ta det med ro ja!! Ikke bare lurt, men viktig! Jeg har ingenting å skylde på jeg daHuset forfaller, men jeg har fått beskjed om hvile da jeg har begynnelsen på svangerskapsforgiftning. Må ta det på alvorhøres ut som en koselig dag
![]()
Jeg har hatt en madrass på gulvet jeg daja jeg gleder meg helt ekstremt til han kommer nå hvert øyeblikk
![]()
Åh, misunnelig! Vil og på skitur på fjellet!Vært på skitur og reist hjem fra
Fjellet.. Kosa oss veldig da
Tror vi skal klare å kose oss allikevel![]()
Bra dere fikk hjem! Og usj.. Madrass på gulvet er ugreit asså. Jeg fikk heldigvis helt vanlig seng når jeg var innlagt med vesla.
Så koseligVært på skitur og reist hjem fra
Fjellet.. Kosa oss veldig da
Å bruke tid på barna er viktigstDa er det lurt å ta det med ro ja!! Ikke bare lurt, men viktig! Jeg har ingenting å skylde på jeg daEller... jeg har jo faktisk brukt tiden på barna da
det er god unnskyldnig det og
![]()
Skal dere no resten av påska da?
Så bragodt å være hjemme?
![]()
Blir fort hektisk da jaPjuh. Er travle dager i hus når frøkna finner ut at å gå langs sofa, bord og gjøre alt annet enn å leke på gulvetNå reiser hun seg opp fortere enn lynet og kan ikke la henne være et sekund alene
![]()