Skravletråd Mars!

Bruker litt tid her inne mens jeg slapper av :) tar fri fra husarbeidet idag. Tar det igjen i morgen. Hatt en veldig koselig dag idag :D ❤️ spist middag hos mine besteforeldre :)

Hva har dere gjort idag? :)

Bruker litt tid her inne mens jeg slapper av :) tar fri fra husarbeidet idag. Tar det igjen i morgen. Hatt en veldig koselig dag idag :D ❤️ spist middag hos mine besteforeldre :)

Hva har dere gjort idag? :)
Det gjør du så rett i! :)
Hørtes koselig ut!

Jeg har hatt med meg begge barna på besøk hos min lillesøster idag. Ellers gjort lite. Slappa av og kosa oss hjemme :) ikke stressa for mye med husarbeid idag jeg heller :P

Det gjør du så rett i! :)
Hørtes koselig ut!

Jeg har hatt med meg begge barna på besøk hos min lillesøster idag. Ellers gjort lite. Slappa av og kosa oss hjemme :) ikke stressa for mye med husarbeid idag jeg heller :P
Huset forfaller, men jeg har fått beskjed om hvile da jeg har begynnelsen på svangerskapsforgiftning. Må ta det på alvor :) høres ut som en koselig dag :)

Huset forfaller, men jeg har fått beskjed om hvile da jeg har begynnelsen på svangerskapsforgiftning. Må ta det på alvor :) høres ut som en koselig dag :)
Da er det lurt å ta det med ro ja!! Ikke bare lurt, men viktig! Jeg har ingenting å skylde på jeg da ;) Eller... jeg har jo faktisk brukt tiden på barna da ;) det er god unnskyldnig det og :P

Skal dere no resten av påska da?

Bra dere fikk hjem! Og usj.. Madrass på gulvet er ugreit asså. Jeg fikk heldigvis helt vanlig seng når jeg var innlagt med vesla.

Det er ikke plass til 2 senger på det rommet vi hadde. Så jeg har full forståelse for akkurat det og det er jo ikke de som jobber der sin feil. Men fortsatt ikke den mest behagelige madrassen jeg har hvert borti :P

Pjuh. Er travle dager i hus når frøkna finner ut at å gå langs sofa, bord og gjøre alt annet enn å leke på gulvet :p Nå reiser hun seg opp fortere enn lynet og kan ikke la henne være et sekund alene :p

Vært på skitur og reist hjem fra
Fjellet.. Kosa oss veldig da
Så koselig :)
Da er det lurt å ta det med ro ja!! Ikke bare lurt, men viktig! Jeg har ingenting å skylde på jeg da ;) Eller... jeg har jo faktisk brukt tiden på barna da ;) det er god unnskyldnig det og :P

Skal dere no resten av påska da?
Å bruke tid på barna er viktigst :) husarbeid kan vente :p jeg har aldri vært borte i det før. Hadde alvorlig svangerskapskvalme med N det var det og verste låsning og bekkenløsning. Hadde og svangerskapskløe men ikke den alvorlige. Jeg har ME så å ta en leilighet på 52 kvadrat tar 8 dager. Nå bruker jeg mye lenger tid og mer avhengig av mannen :)

Middag hos mamma på lørdag :) dere da?

Pjuh. Er travle dager i hus når frøkna finner ut at å gå langs sofa, bord og gjøre alt annet enn å leke på gulvet :p Nå reiser hun seg opp fortere enn lynet og kan ikke la henne være et sekund alene :p
Blir fort hektisk da ja :)

Back
Topp