Nope...er nok ikke det gitt. født 22okt 2013![]()
Bare jeg som var litt tidlig ute da ja Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope...er nok ikke det gitt. født 22okt 2013![]()
Kanskje like greit ja![]()
Gjeeeesp, 10 timer søvn i nattEr ett nytt menneske. Har dere det bra?
Ugg skjønner du er lei sykehusDet er ganske så lengekjenner meg ganske så forsynt av sykehus nå, og jeg som trudde de gjerne sparket ut folk i helger og helligdager
så kanskje vi er heldige Hehe
Er man avhengig så er man avhengigDa titter du vel innomkoselig det!
planer for dagen ?God morgen![]()
ja jeg har detOj har du ?
Kos dere masseBlir til søndag
Ugg skjønner du er lei sykehus![]()
Jeg ble lei sykehus etter fødsel når vi måtte være igjen i 4 dager. Haha DA fikk jeg nok![]()
Siden det er barn som er innlagt så tror jeg ikke de sparker ut![]()
De vil vel være helt sikre på det ikke er noe farlig eller hun kan fort bli verre da siden de holder dere der?Ja hun er vist et lite mysteriumikke har hun hatt vondt annet enn i hodet og magen da vi kom inn men bare hodet og nakken etter det
de spørr jo hver dag om hun har vondt noen plass Haha
ja heldigvis på bedringens vei, men med denne farta tar det sin tid..
Ja en hel uke, trudde ikke de pleide å ha folk her så lenge jeg, gjennom en helg og nå starta på helligdagenepåtide å sende oss hjem nå da Hehe
Vi tar turen på hytten i dag. Dere da?planer for dagen ?
ja jeg har det
Kos dere masse![]()
Hehe jaBare jeg som var litt tidlig ute da ja Haha![]()
Jippi, fant en uåpnet flaske olje nede, da blir det majones til eggene likevel
Nå skal jeg bare sette rundstykkene i ovnen før jeg vekker mannen (nei, ikke hjemmelagde, halvstekte fra Hatting)
De vil vel være helt sikre på det ikke er noe farlig eller hun kan fort bli verre da siden de holder dere der?
Nei har liksom inntrykk av at man heller blir kastet ut før tiden![]()
Ikke santSå fint, og de sokkene der var jo bare så søte![]()
Var veldig godt.Nam Nam egg og majones
Fikk nybakte rundstykker men ingen eggså da ble det makrell i tomat
![]()
Var veldig godt.
Er jo påske, så da må vi ha egg![]()
Skjønner. Slitsomt.Hun har helt tydelig en infeksjon i kroppen og så sliter man med å få i hu mat/drikke sikkert fordi formen ikke er på topp.. så derfor har hun fått intravenøst om natta.. men før de ser at hun er ganske bra vil de ikke sende hun hjem da det må byttes antibiotika når hun skal hjem og da blir det tabletter ikke intravenøst..
Skjønner. Slitsomt.
Nå må det bli lenge til neste gang hos dere etter det der syns jeg!
Nei det blir jo ikke det sammeJoda jeg har sett han, men blir ikke det samme med 30 min kos og ikke hver dag heller... og når de var her i går så var han begynt å bli forkjøla så bare vi får komme hjem så blir det vel våken netter med syk bebis med vår flaks![]()