Skravletråd Mars!

Det er ganske så lenge :P kjenner meg ganske så forsynt av sykehus nå, og jeg som trudde de gjerne sparket ut folk i helger og helligdager :P så kanskje vi er heldige Hehe
Ugg skjønner du er lei sykehus :p
Jeg ble lei sykehus etter fødsel når vi måtte være igjen i 4 dager. Haha DA fikk jeg nok :p
Siden det er barn som er innlagt så tror jeg ikke de sparker ut :)

Jippi, fant en uåpnet flaske olje nede, da blir det majones til eggene likevel :)
Nå skal jeg bare sette rundstykkene i ovnen før jeg vekker mannen (nei, ikke hjemmelagde, halvstekte fra Hatting)

Da titter du vel innom:D koselig det!
Er man avhengig så er man avhengig :P bare å holde ugler og flaggermus med selskap så går det fint med mobilnett :P og så blir de så glad for besøk :P

Ugg skjønner du er lei sykehus :p
Jeg ble lei sykehus etter fødsel når vi måtte være igjen i 4 dager. Haha DA fikk jeg nok :p
Siden det er barn som er innlagt så tror jeg ikke de sparker ut :)

Nei de gjør nok ikke det, men jeg lengter litt hjem nå :P

Ja hun er vist et lite mysterium :p ikke har hun hatt vondt annet enn i hodet og magen da vi kom inn men bare hodet og nakken etter det :p de spørr jo hver dag om hun har vondt noen plass Haha :p ja heldigvis på bedringens vei, men med denne farta tar det sin tid..
Ja en hel uke, trudde ikke de pleide å ha folk her så lenge jeg, gjennom en helg og nå starta på helligdagene :p påtide å sende oss hjem nå da Hehe
De vil vel være helt sikre på det ikke er noe farlig eller hun kan fort bli verre da siden de holder dere der?
Nei har liksom inntrykk av at man heller blir kastet ut før tiden :P

Jippi, fant en uåpnet flaske olje nede, da blir det majones til eggene likevel :)
Nå skal jeg bare sette rundstykkene i ovnen før jeg vekker mannen (nei, ikke hjemmelagde, halvstekte fra Hatting)

Nam Nam egg og majones :D
Fikk nybakte rundstykker men ingen egg :P så da ble det makrell i tomat :P

De vil vel være helt sikre på det ikke er noe farlig eller hun kan fort bli verre da siden de holder dere der?
Nei har liksom inntrykk av at man heller blir kastet ut før tiden :P

Hun har helt tydelig en infeksjon i kroppen og så sliter man med å få i hu mat/drikke sikkert fordi formen ikke er på topp.. så derfor har hun fått intravenøst om natta.. men før de ser at hun er ganske bra vil de ikke sende hun hjem da det må byttes antibiotika når hun skal hjem og da blir det tabletter ikke intravenøst..

Hun har helt tydelig en infeksjon i kroppen og så sliter man med å få i hu mat/drikke sikkert fordi formen ikke er på topp.. så derfor har hun fått intravenøst om natta.. men før de ser at hun er ganske bra vil de ikke sende hun hjem da det må byttes antibiotika når hun skal hjem og da blir det tabletter ikke intravenøst..
Skjønner. Slitsomt.
Nå må det bli lenge til neste gang hos dere etter det der syns jeg!

Joda jeg har sett han, men blir ikke det samme med 30 min kos og ikke hver dag heller... og når de var her i går så var han begynt å bli forkjøla så bare vi får komme hjem så blir det vel våken netter med syk bebis med vår flaks :P
Nei det blir jo ikke det samme:(
Krysser alt for frisk baby i påsken!

Back
Topp