God morgen søtaGood morning
Nyt dagen, her er det jobb..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søtaGood morning
Nyt dagen, her er det jobb..
Vi skulle egentlig ha reist på hytten i går, men utsatte pga. sykdom. Guttungen virker bedre i dag så tror vi reiser etter han har hvilt. Dere da?Takkplaner for dagen??
Så bra da..Takk som spør.
Han er litt bedre. Vi ser an om vi reiser etter han har hvilt i formiddag![]()
Hehe, ja det er moroHihi, frustrerende for en liten kropp
Artig når de knekker slike koder!
Ja det er detOi, så spennende![]()
Hehe, jada det er jo sant dahehe... får se positivt på det med at da slipper vi å avvende dem smokken om et par år![]()
Om han er som nå når han våkner gjør vi det. Er jo bare ut og inn av bil i såfall.
Ja heldig sånn.
Var jo hjemme i ulønnet sist også, så det gikk helt fint.
Ja veldig godtSå bra da..![]()
Kommer hjem i dagJa ikke sant, samme med frøkna det bare hun blir skrivd ut i tide så blir det hyttetur på henne![]()
Nei hehe. Er jo ikke det. Ikke stor han hellerJa det var du jo, er jo egentlig ikke så lenge siden faktisk når jeg tenker etter Hehe
Uff stakkarsSå koselig å dra på familiebesøk dada er det påtide at de får hilse lå lille J
Joda vi er fortsatt på sykehuset og håper legen vil sende oss hjem i dag. Det går bedre med henne, men hun er jo ikke helt bra ennå og det tar nok litt tid før hun får hentet seg inn. Matlysten er og fortsatt borte, og vi sliter med å få i drikke så hun har jo sovet med væsketilførsel i natt og...
Familie dagen på Tjølling arrangement 2 påskedag.Hva er anledningen?![]()
Tok båten over og kjørte hjemme hele rundenDeilig å handle inn litt til påske
Tok dere ferja eller kjørte dere rundt?
Kommer hjem i dag?
Kjedelig med sykdom, men det er jo noen dager igjen av påskenVi skulle egentlig ha reist på hytten i går, men utsatte pga. sykdom. Guttungen virker bedre i dag så tror vi reiser etter han har hvilt. Dere da?
Nei hehe. Er jo ikke det. Ikke stor han heller![]()
Oj har du ?Har visst meldt meg på kjære mamma jeg![]()