De er ikke gretne her, bare rolige.Kjenner til det der, frøkna er morragretten så hu holder seg for seg selv på morran![]()
Har akkurat lest Gruffalo for frøkna nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er ikke gretne her, bare rolige.Kjenner til det der, frøkna er morragretten så hu holder seg for seg selv på morran![]()
God morgen god morgen
Håper alle får en fin skjærtorsdag.
Det er litt "smør på flesk" med majones på egg, men er utrolig godt da..
De er ikke gretne her, bare rolige.
Har akkurat lest Gruffalo for frøkna nå
Helt enig i at det hører sammen, og smaker fantastisk sammen, det jeg mente med "smør på flesk" var at majones inneholder en del egg så det blir liksom egg på eggEgg og majones hører sammenjeg spiser ikke smør, men derimot liker jeg majones
![]()
Har du ikke hørt om Gruffalo???Gruffalo har jeg ikke hørt om, hva handler den om?
Helt enig i at det hører sammen, og smaker fantastisk sammen, det jeg mente med "smør på flesk" var at majones inneholder en del egg så det blir liksom egg på egg
Har du ikke hørt om Gruffalo???
Det er en fantastisk og søt historie.
En liten mue går rundt i skogen og møter diverse dyr, en rev, en ugle og en slange.
Alle vil spise han, og inviterer han inn til seg.
Hver gang takker musa nei siden musa skal møte en Gruffalo hvor yndlingsretten er grillet rev, stekt ugle, slangestuing.
Gruffaloen blir fælere og fælere (musa har funnet på han).
Men når musa tror han er uten for fare måter han en Gruffalo....
Og han vil selvfølgelig spise musa.
Musa påstår han er den verste blant dyr og går tilbake til de andre for å vise Gruffaloen hvor redde dyra er for han mens Gruffaloen går bak...
Historien går delvis på dikt og er ganske godt skrevet
![]()
Er ikke helt sikker på om det blir her heller, er ikke sikker på om jeg har nok olje igjen, glemte å kjøpe i går.Ja men det er bare bagateller Hehe brød, majones, egg, agurk og tomat er bare helt nydeligNam Nam nå ble jeg sulten kjenner jeg, men blir vel bare makrell i tomat på meg Haha
![]()
Altså, den er ikke skremmende i det hele tatt.Nei har jeg aldri hørt om, men det blir kanskje aktuelt for lillebror når han blir litt størreikke det, kan jo hende frøkna ville lest den og altså Hehe
Er ikke helt sikker på om det blir her heller, er ikke sikker på om jeg har nok olje igjen, glemte å kjøpe i går.
Sa bare jeg hadde lyst på
Altså, den er ikke skremmende i det hele tatt.
Lille U elsker den allerede
Her er det lese selvLillebror har ikke ro i rompa til eventyr og bøker for tiden, så det har vi lagt på hylla for en periode![]()
Her er det lese selv
![]()
Guri, det er lengeJa det har vi...
God morgen søtaGod morgenønsker deg og en riktig fin skjærtorsdag
Hva er planene for dagen da?
Oi, så spennendeHar visst meldt meg på kjære mamma jeg![]()
Guri, det er lenge![]()
Kos dere på ferieTrøttesen her. Hardt å være på ferie.. Babyen sover MYE mer enn vanlig og er derfor vanskelig å ha med å gjøre på kveldenog største er forkjøla.. Nei.. Sove nå.. Ny dag i sola K morgen