Skravletråd Mars!

Kjenner til det der, frøkna er morragretten så hu holder seg for seg selv på morran :p
De er ikke gretne her, bare rolige.
Har akkurat lest Gruffalo for frøkna nå

Gruffalo har jeg ikke hørt om, hva handler den om?
Har du ikke hørt om Gruffalo???
Det er en fantastisk og søt historie.
En liten mue går rundt i skogen og møter diverse dyr, en rev, en ugle og en slange.
Alle vil spise han, og inviterer han inn til seg.
Hver gang takker musa nei siden musa skal møte en Gruffalo hvor yndlingsretten er grillet rev, stekt ugle, slangestuing.
Gruffaloen blir fælere og fælere (musa har funnet på han).
Men når musa tror han er uten for fare måter han en Gruffalo....
Og han vil selvfølgelig spise musa.
Musa påstår han er den verste blant dyr og går tilbake til de andre for å vise Gruffaloen hvor redde dyra er for han mens Gruffaloen går bak...

Historien går delvis på dikt og er ganske godt skrevet

Fairuse_Gruffalo.jpg

Helt enig i at det hører sammen, og smaker fantastisk sammen, det jeg mente med "smør på flesk" var at majones inneholder en del egg så det blir liksom egg på egg

Ja men det er bare bagateller Hehe brød, majones, egg, agurk og tomat er bare helt nydelig :D Nam Nam nå ble jeg sulten kjenner jeg, men blir vel bare makrell i tomat på meg Haha :P

Har du ikke hørt om Gruffalo???
Det er en fantastisk og søt historie.
En liten mue går rundt i skogen og møter diverse dyr, en rev, en ugle og en slange.
Alle vil spise han, og inviterer han inn til seg.
Hver gang takker musa nei siden musa skal møte en Gruffalo hvor yndlingsretten er grillet rev, stekt ugle, slangestuing.
Gruffaloen blir fælere og fælere (musa har funnet på han).
Men når musa tror han er uten for fare måter han en Gruffalo....
Og han vil selvfølgelig spise musa.
Musa påstår han er den verste blant dyr og går tilbake til de andre for å vise Gruffaloen hvor redde dyra er for han mens Gruffaloen går bak...

Historien går delvis på dikt og er ganske godt skrevet

Fairuse_Gruffalo.jpg

Nei har jeg aldri hørt om, men det blir kanskje aktuelt for lillebror når han blir litt større :) ikke det, kan jo hende frøkna ville lest den og altså Hehe

Ja men det er bare bagateller Hehe brød, majones, egg, agurk og tomat er bare helt nydelig :D Nam Nam nå ble jeg sulten kjenner jeg, men blir vel bare makrell i tomat på meg Haha :p
Er ikke helt sikker på om det blir her heller, er ikke sikker på om jeg har nok olje igjen, glemte å kjøpe i går.
Sa bare jeg hadde lyst på

God morgen.

I sofaen med rolig morgenamming av lillesøster.

Om det ikke var for mellomste i en sofa og storebror i samme som meg,med hvert sitt nettbrett og hans snakker de ikke norsk på heller. Men noe ninjago-greier tror jeg. Mye "skumle lyder".

Ikke så mye påskefred likevel...

God morgen :) ønsker deg og en riktig fin skjærtorsdag :) Hva er planene for dagen da?
God morgen søta :)
Jo du! Idag så skal vi på dagstur til Helgøya. Mannen har familie der oppe, noen av de har ikke hilst på lille J ennå :)
Hva med deg? Hvordan går det med frøkna di? Er hun blitt frisk??

Back
Topp