Det kan være kultNei nei, tasty and appropriate selvfølgelig. Bare litt overdådig og prangende...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være kultNei nei, tasty and appropriate selvfølgelig. Bare litt overdådig og prangende...
Nydelige klærKos derehørtes ut som en koselig dag
Vis vedlegget 168109
Dennehan kommer jo slutten av juni så blir den og denne bodyen
Vis vedlegget 168110
Den er mørkere i virkeligheten![]()
Så strikker mamma jakke og lue + de baby bootsene her
Vis vedlegget 168111
De i midtenkoselig med hentesett
![]()
God morgen søta![]()
Jo du! Idag så skal vi på dagstur til Helgøya. Mannen har familie der oppe, noen av de har ikke hilst på lille J ennå![]()
Hva med deg? Hvordan går det med frøkna di? Er hun blitt frisk??
Vi har alltid hatt mye bøker tilgjengelig for barna fra første stund.Så hærlig da ❤ må få kjøpt noen bøker som småen kan lese selv jeg og, men han får ikke disse store fine eventybøkene sine da han bare kommer til å rive de i stykker Haha![]()
Det var jo en spesiell stil jaVi har alltid hatt mye bøker tilgjengelig for barna fra første stund.
De i barnehagen er veldig imponert over lesestilen hans![]()
Vi har alltid hatt mye bøker tilgjengelig for barna fra første stund.
De i barnehagen er veldig imponert over lesestilen hans![]()
God morgen snuppGod morgen jenter
God morgenGod morgenen stille morgen her hos oss, frøkna sover og jeg sitter å glor
Ha en fin dag alle sammen
![]()
God morgen
Ha en flott dag dere også! Tvi, tvi for hjemreise![]()
Hørtes deilig utSitter og lurer på om jeg skal koke noen egg og lage litt majones til frokost![]()
Takk som spør.Random quote.. hvordan går det med den syke?
Tusen takk<3Krysser fingre for det![]()
Good morningGod morgen god morgen
Håper alle får en fin skjærtorsdag.
Takk som spør.
Han er litt bedre. Vi ser an om vi reiser etter han har hvilt i formiddag![]()
Huff det var leit å høre. Hvordan går det med deg i dag med hensyn til det?<3Jepp var stort mobbeoffer så droppet ut av VGs pga det![]()
Deilig å handle inn litt til påskeMye mattre bodyer solskjerm smekker som vi skal lage egent trykk på og noe annet smått
![]()
Jeg går hjemme i ulønnet og tar et par ekstravakter innimellom.Nei det er jo ikke godt å si, blir spennende dahvordan løsere dere det om ikke det blir barnehage på henne?
Hva er anledningen?Denne uka har gått kjapt og vært hektisk nå er det fire kaker som skal bakes i helgamorro skal det nok bli
![]()
ja virkelig. husker med oj også. styrDe tennene kan virkelig være en plage noen ganger![]()