Skravletråd Mars!

hehe... kanskje det er det, er bare vi som alltid har kalt det enkel bolognese. kan nok lage den mye mer avangsert ;) Tror jeg må finne ut av det nå :p
Lager kjøttsaus selv, jeg.
Karbonadedeig, løk, boks hakkede tomater, paprika, sopp, litt fløte, krydder/urter....

Jeg har vært opptatt, og er ikke i gjenge.

Mannen er på butikken. Med generell handleliste på "søndagsmiddager" eksempelvis noe av kalkun. Svineribbe eller steik etc. Han sier at kombinasjonen av at vi er sent ute og han ikke særlig inspirert gjør det umulig å finne mat.

Jeg får se hva jeg finner på kiwi i morgen. Han dro på obs får utvalg i kveld :-P

Ungene i tottene på hverandre er bok trøtte. Mor er sliten. Lillesøster utilpass. Mulig fordi hun ikke har gjort annet enn å tisse i bleiene sine siden da hun skapte behov for ren body i kirken under dåpen. Så håper han snart kommer hjem fra butiken.
Håper han finner mye spennende:)
Nå sover vel barna og hu mor kan hvile litt?

Nei man kan jo ikke det og når hun ikke helt skjønner konsekvensene av å ikke drikke nok er det ikke lett.. hun drikker jo dårlig til vanlig og nå er det jo ennå værre..
Ikke noe spennende drikke hun har lyst på heller?:)

Hei! Hvordan har dagen vært?
Hei! Her har det vært møkkavært i hele dag, så jeg og lille på 6måneder har ikke kommet oss ut for døren :( Så har vært en lang dag med mye suttring da hun helst skal ha oppmerksomheten min hele tiden når hun er våken, men har også lekt og kost oss masse :) Men var godt å endelig få henne til å sove for natta nå :)

Jada, er det! Snuppa vokser og er fornøyd, nærmer seg 4mnd nå<3
O.J. er aktiv og sprudlende. Plages dog en del med både astma og magen, håper det blir bedre.
Ellers ny ordning med bonus, 50/50.
og gutta dine?:)
4 måneder allerede?!:eek:
God bedring til storebror... Reagerer han på mat?:(
50/50 er jo koselig da! Alle trives med det?:)

Gutta mine har det fint:)

Back
Topp