Ta han med da?Ul igjen i morgen. Gleder meg til å hilse på lillebror igjen
. Så dumt vi ikke har barnevakt til mini:-/
Blir spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta han med da?Ul igjen i morgen. Gleder meg til å hilse på lillebror igjen
. Så dumt vi ikke har barnevakt til mini:-/
Lager kjøttsaus selv, jeg.hehe... kanskje det er det, er bare vi som alltid har kalt det enkel bolognese. kan nok lage den mye mer avangsertTror jeg må finne ut av det nå
![]()
Natta snart?Musemor@trøtt.no
![]()
Får vi bilde av ferdig resultat?påske meg her og der.. Gleder meg til å bli ferdig med å pynte![]()
Fisk er suntJeg er virkelig ikke glad i laks, men ungene elsker det og det er sunt så da har vi det til middag en gang i blant
Ville heller hatt hamburger
Sov bare rett under 3 timer natt til i dagNatta snart?![]()
Ooh, så bra!
Nåde dem om de spolerer dette nå![]()
Hjemmelaget er helt klart bestLager kjøttsaus selv, jeg.
Karbonadedeig, løk, boks hakkede tomater, paprika, sopp, litt fløte, krydder/urter....
Det er det.Fisk er sunt![]()
Håper han finner mye spennendeJeg har vært opptatt, og er ikke i gjenge.
Mannen er på butikken. Med generell handleliste på "søndagsmiddager" eksempelvis noe av kalkun. Svineribbe eller steik etc. Han sier at kombinasjonen av at vi er sent ute og han ikke særlig inspirert gjør det umulig å finne mat.
Jeg får se hva jeg finner på kiwi i morgen. Han dro på obs får utvalg i kveld![]()
Ungene i tottene på hverandre er bok trøtte. Mor er sliten. Lillesøster utilpass. Mulig fordi hun ikke har gjort annet enn å tisse i bleiene sine siden da hun skapte behov for ren body i kirken under dåpen. Så håper han snart kommer hjem fra butiken.
Kjedelig faktisk. Ikke hver dag som er det!Ganske slitsom.
Hvordan har din vært?
Får vi bilde av ferdig resultat?![]()
Melkesjokolade er elsk!Du verden!! Jeg har kjøpt flere kg!
Melkesjokolade typ?
Jeg lager det meste selv, veldig lite halv og hel fabrikat her selv om det hender en sjelden gangHjemmelaget er helt klart best![]()
Ikke noe spennende drikke hun har lyst på heller?Nei man kan jo ikke det og når hun ikke helt skjønner konsekvensene av å ikke drikke nok er det ikke lett.. hun drikker jo dårlig til vanlig og nå er det jo ennå værre..
Rødt hår er fint daJa de burde springe fort, jeg har da ikke rødt hår og er steinbukk uten grunneller bare den biten med at jeg har sitti på et lite rom i snart en uke
![]()
Hei! Her har det vært møkkavært i hele dag, så jeg og lille på 6måneder har ikke kommet oss ut for dørenHei! Hvordan har dagen vært?
Jobb, fysio, hente barn, lage middag ++Kjedelig faktisk. Ikke hver dag som er det!
Hva har du gjort?
4 måneder allerede?!Jada, er det! Snuppa vokser og er fornøyd, nærmer seg 4mnd nå<3
O.J. er aktiv og sprudlende. Plages dog en del med både astma og magen, håper det blir bedre.
Ellers ny ordning med bonus, 50/50.
og gutta dine?![]()