Skravletråd Mars!

Det er det jeg kaller kjøttsaus :P
Men som sagt, jeg har ikke laget bolognes så fult mulig jeg tar feil av hva det er
Det er vel ikke den heeeeeelt store forskjellen?

Bolognese skal vel ha bacon og visse grønnsaker.

Eller visstnok dette
http://www.aperitif.no/artikler/den-ekte-bolognese/169374

Men normalt sett misbruker vi nok ordet bolognese når vi mener kjøttsaus (jeg kaller det like godt kjøttsaus. Og er dessuten syndig nok til å ofte bruke halvfabrikata)

Det ble litt tull her i kveld så Lille U kom seg først i seng 45 minutter etter han skulle, han var så lykkelig og sov før jeg var ute av rommet...
Her så var hun overtrøtt :o Sikkelig også.
Så våkna hun nå istad, hylskrek, tror det var mareritt :( men mannen klarte å roe henne ned ved synging. første gang jeg hører han synge :P Vanligvis er det jeg som synger :P

Godt lille U sovnet :D

Her så var hun overtrøtt :eek: Sikkelig også.
Så våkna hun nå istad, hylskrek, tror det var mareritt :( men mannen klarte å roe henne ned ved synging. første gang jeg hører han synge :p Vanligvis er det jeg som synger :p

Godt lille U sovnet :D
Hadde en liten oppvåkning her for 10 minutter siden siden smokken var borte, men så fort den var på plass var han borte igjen

Det ser ganske riktig ut med hva jeg hadde en misstanke om
Derfor nøyer jeg meg med kjøttsaus. Og mener fortsatt at tomat må koke så lenge at jeg gjerne velger noe som er påbegynt den prosessen. Og lar det likevel koke lenger enn det som står på. Lenger er bedre.

Har en arm som er fryktelig kranglete, men hun er flink.
Blir sakte med sikkert bedre :)
Siste er i seng nå og mannen driver og rydder kjøkkenet.
Lurer på om jeg skal ta med en kopp te
Håper du blir frisk av behandling :)
Te høres godt ut! Jeg er den som bruker melk i te :p

Mest sannsynlig får vi reise hjem i morra :D så jeg har skrevet pakkeliste og gleder meg som bare det :P så om vi nå får beskjed i morra om at vi ikke får reise så starter jeg seriøst å grine...
Ooh, så bra!:D
Nåde dem om de spolerer dette nå;)

Back
Topp