Lykke tilJa men jeg har jobba i butikk fra jeg var 13 år til 21. Så litt erfaring selv om det er nå nesten 4 år siden jeg jobba sist i kassa. De mener bare jeg takler det helt sikkert fint, selv i påskekaoset. jeg tar utfordringa!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilJa men jeg har jobba i butikk fra jeg var 13 år til 21. Så litt erfaring selv om det er nå nesten 4 år siden jeg jobba sist i kassa. De mener bare jeg takler det helt sikkert fint, selv i påskekaoset. jeg tar utfordringa!![]()
Tusen takk. Jeg gleder megLykke til![]()
Det stemmer det.Takkda får du en flytur på noen timer til Bardufoss i troms. Etterfulgt av en time på buss. Så er du der
![]()
Det er vel ikke den heeeeeelt store forskjellen?Det er det jeg kaller kjøttsaus
Men som sagt, jeg har ikke laget bolognes så fult mulig jeg tar feil av hva det er
Neida, bare å ta påskeferien hitDet stemmer det.
Nei det blir litt langt
Her så var hun overtrøttDet ble litt tull her i kveld så Lille U kom seg først i seng 45 minutter etter han skulle, han var så lykkelig og sov før jeg var ute av rommet...
Det ser ganske riktig ut med hva jeg hadde en misstanke omDet er vel ikke den heeeeeelt store forskjellen?
Bolognese skal vel ha bacon og visse grønnsaker.
Eller visstnok dette
http://www.aperitif.no/artikler/den-ekte-bolognese/169374
Men normalt sett misbruker vi nok ordet bolognese når vi mener kjøttsaus (jeg kaller det like godt kjøttsaus. Og er dessuten syndig nok til å ofte bruke halvfabrikata)
Hadde en liten oppvåkning her for 10 minutter siden siden smokken var borte, men så fort den var på plass var han borte igjenHer så var hun overtrøttSikkelig også.
Så våkna hun nå istad, hylskrek, tror det var marerittmen mannen klarte å roe henne ned ved synging. første gang jeg hører han synge
Vanligvis er det jeg som synger
Godt lille U sovnet![]()
Jeg ogsåpåske meg her og der.. Gleder meg til å bli ferdig med å pynte![]()
Derfor nøyer jeg meg med kjøttsaus. Og mener fortsatt at tomat må koke så lenge at jeg gjerne velger noe som er påbegynt den prosessen. Og lar det likevel koke lenger enn det som står på. Lenger er bedre.Det ser ganske riktig ut med hva jeg hadde en misstanke om
Håper du blir frisk av behandlingHar en arm som er fryktelig kranglete, men hun er flink.
Blir sakte med sikkert bedre
Siste er i seng nå og mannen driver og rydder kjøkkenet.
Lurer på om jeg skal ta med en kopp te
Hvor skal dere?Styrer på med reisen i juni
Jeg skal bare ha litt søtningsmiddelHåper du blir frisk av behandling
Te høres godt ut! Jeg er den som bruker melk i te![]()
Ganske slitsom.Hei! Hvordan har dagen vært?
HeiHei! Hvordan har dagen vært?
Hehe, nei det kan bli litt mye noe gangerTil søndagom jeg ikke blir lei før
jeg er ikke akkurat den mest tilregnelige personen å bo tett oppi for tiden
![]()
hehe... kanskje det er det, er bare vi som alltid har kalt det enkel bolognese. kan nok lage den mye mer avangsertDet er det jeg kaller kjøttsaus
Men som sagt, jeg har ikke laget bolognes så fult mulig jeg tar feil av hva det er
Ooh, så bra!Mest sannsynlig får vi reise hjem i morraså jeg har skrevet pakkeliste og gleder meg som bare det
så om vi nå får beskjed i morra om at vi ikke får reise så starter jeg seriøst å grine...