begge navnene er fineSå gøyvi var inne på det samme navnet vi også, men endte opp med H og e på slutten
Vi prates
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
begge navnene er fineSå gøyvi var inne på det samme navnet vi også, men endte opp med H og e på slutten
Vi prates
![]()
alt braHåper det har gått fint idag![]()
Hørtes fantastisk deilig ut jaNei, bare fått lov å sove lenge i dagsover så dårlig på natten for tiden, så mannen lager mat og ordner til ting for ungene før han går på jobb
så kommer de å vekker meg når de er sulten
deilig med store barn
![]()
Hehe. Mine sov på skift så husker jeg nesten ikke sov første åretHørtes fantastisk deilig ut jaHar ei på 6måneder, så her blir det ikke mange timer søvn om gangen for tiden da hun helst skal ha puppen minst hver 3time, men har heldigvis sovet 4-5t i strekk noen netter nå så håper det blir litt mer søvn etterhvert
![]()
Høres fornuftig utHehe. Mine sov på skift så husker jeg nesten ikke sov første åretså nå tar jeg all søvn jeg kan få før jeg skal begynne på nytt med våken netter
![]()
Jippi, vi gleder oss!!Shit, bare 9 dager til overraskelses-april![]()
![]()
![]()
Haha, vi er alle forskjelligeMens jeg kikkert bort på skittentøyskurven og lurer på om den tåler en dag til![]()
Var nok ikke det hellerNei med mindre det er demmes feil at klesvaska måtte settes igang så seint. Da kan man skylde på ungene![]()
For første gang?stas!
Det gikk ganske braKrysser fingrene for at det går bra!!
Du må gi meg en update om hvordan det hr gått senere i dag <3
Skal jobbe hele påsken, kun fri i morgenSiste vakt før påsken, eller skal du også jobbe da?
Glemte å skrive det dabegge navnene er fine![]()
Gidder ikke høre på deg frøken hemmeligShit, bare 9 dager til overraskelses-april![]()
![]()
![]()
Nei til søndagÅ så deiligskal dere være der hele påska?
Ja vi har vært fer 3 år på rad. Fin plassDaftø er så fint, var der som barn/ungdom og husker fortsatt hvor fint det var der.
Fortsatt ikke funnet ut mer?Jaja da blir vi her nok en natt, og håper på bedre tider i morgenom ikke vi kommer hjem i morgen ryker mine påskeplaner og er vi ikke hjemme på torsdag ryker frøkna sine planer også....
Haha, vi er alle forskjellige![]()
Var nok ikke det heller
Jeg skylder på jobben jeg![]()
Nei til søndag![]()
Ja vi har vært fer 3 år på rad. Fin plass
Fortsatt ikke funnet ut mer?
Nei men satt plutseøig med ansvaret for alt og noen tror visst jeg driter penger...Vanskelig å bli enige?![]()