Skravletråd Mars!

Håper det har gått fint idag:)
alt bra :) jeg har begynnelse på svangerskapsforgiftning, men ikke noe å tenke på. det er ikke farlig :)
han har det bra i magen og ikke noe modning på gang :D

Nei, bare fått lov å sove lenge i dag :D sover så dårlig på natten for tiden, så mannen lager mat og ordner til ting for ungene før han går på jobb :D så kommer de å vekker meg når de er sulten :p deilig med store barn ;)
Hørtes fantastisk deilig ut ja ;) Har ei på 6måneder, så her blir det ikke mange timer søvn om gangen for tiden da hun helst skal ha puppen minst hver 3time, men har heldigvis sovet 4-5t i strekk noen netter nå så håper det blir litt mer søvn etterhvert ;)

Hørtes fantastisk deilig ut ja ;) Har ei på 6måneder, så her blir det ikke mange timer søvn om gangen for tiden da hun helst skal ha puppen minst hver 3time, men har heldigvis sovet 4-5t i strekk noen netter nå så håper det blir litt mer søvn etterhvert ;)
Hehe. Mine sov på skift så husker jeg nesten ikke sov første året :P så nå tar jeg all søvn jeg kan få før jeg skal begynne på nytt med våken netter ;)

Nei ble ikke søvn på meg, men fått slappet av så se litt serie og hente snuppa :)

Haha, vi er alle forskjellige:P

Ja og jeg har et tonn med klesvask nå, har jo ikke fått vasket klær på en stund :P men hjelper ikke å tenke på det her, får ta det etter påske da det kan se ut som om vi får reise på påskeferie :D

Nei til søndag :)

Greit å komme hjem søndag så man får mandagen hjemme før jobb og skole da :)

Ja vi har vært fer 3 år på rad. Fin plass

Ja det er det, har lyst å ha med ungene dit når minste blir bitte litt større :)

Fortsatt ikke funnet ut mer?

Nei egentlig ikke, men nå var dagens blodprøver ganske fine så de ville ha oss her en natt til for å se hvordan feberen blir og om hu trenger væske til natta.. men mest sannsynlig kan vi få reise hjem i morgen :D

Back
Topp