Ja det er godt det daMamma som gjorde det med meg og min bror da vi var litenvi var akkurat som tom og jerry
bestevenner i dag da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er godt det daMamma som gjorde det med meg og min bror da vi var litenvi var akkurat som tom og jerry
bestevenner i dag da
![]()
Klarer meg ikke uten av og til, og blir fullstendig gal på hu av og tilJa det er godt det daMødre har alltid gode råd og forslag
![]()
Slik er det er også og det er jo slik det skal væreKlarer meg ikke uten av og til, og blir fullstendig gal på hu av og tilmen slik er vel mødre. Blir vel en slik jeg og
![]()
Vi pleier ikke få det vi, men jeg ringer om jeg føler for detSå bra, vi pleier å få en tekstmelding fra bhg hvis hun var veldig lei seg når vi går og de ansatte må holde hun for at vi skal komme oss av gårde om at det gikk fort overJa er greit å få litt tid til lek og få ut litt energi
Bolle hørtes ikke feil ut
Mmmm! Bestiller dere fra kolonialen? Er dere fornøyd?
Veldig forskjellig fra bhg til bhgVi pleier ikke få det vi, men jeg ringer om jeg føler for detskal prøve å holde meg til sjokomelk og saft ikke brus. Det har blitt litt mye
N blir jo fristet når hun ser det
Ja veldig fornøyd3 gang vi bestiller nå
Bare små ting vi kjøper i butikken og mine fristelser![]()
Er skremmende lik mamma på mange tingSlik er det er også og det er jo slik det skal væreTross alt så er det de vi tilbringer mest tid med store deler av livet! Hvis man tenker over det blir man litt lik sin mor på enkelte ting
![]()
Vanskelig å bli enige?Hjelpes så mye greier det blir når man lufter ideen for fellestur
Det er jeg enig i! Man lærer så myeEr skremmende lik mamma på mange tingmen heldigvis veldig forskjellig på mange andre ting
Jeg har en superflott mamma, men sa til henne at jeg blir en bedre mor ved å lære av hennes feilhun er selv veldig åpen om hva hun føler hun ville gjort annerledes. Mye lærdom i det
![]()
![]()
Jo flere jo bedre?Å så var vi 9 familier som skulle på tur
Æsj så kjiptDen følelsen når du skal vaske bilen å finner ut st under gummimattene svømmer bilen i regnvann:'(. Rett inn på verksted
Jobbe ferdig og hjem til guttaHva er planene for dagen da folkens?
Er godt å ha slike mødreDet er jeg enig i! Man lærer så myeBra du har en åpen mor, jeg har en delvis åpen mor som forteller om ting hun ville gjort annerledes, men mye hun ikke ville endret på også! Hun er en veldig sterk person, og jeg synes hun har vært utrolig flink som alenemamma i alle år fra jeg var 2 år
Men jeg har fått utrolig mange gode råd og tips om hva vi kan gjøre og prøve på
![]()
Ha en god lurskal prøve å sove litt nå tenkte jegså hente snuppa
snakkes senere
![]()
takk for detHa en god lur![]()
Så gøytakk for detdatteren din heter nesten det samme som min forresten
bare min heter Natalia
Håper det har gått fint idagTaxien var i rute så spent på hvor lenge jeg må vente på føden![]()
Hehe, det var noen mil forskjellNei, Stokkøya i Fosen på Sør-Trøndelag![]()
Oooh, det blir stas!På daftø