Skravletråd Mars!

Har de ikke møtt hverandre før? Det er alltid spennende med første møte :D
Nei haha :D frøkna skal ha navnefest i starten av april så da syns jeg det var greit at de møter mamma :) pappa bor desverre litt for langt, men han kommer inn til navnefesten :)

Blir en genser og tights til slutt får vi tro:) ille trivelig her ja. Hva driver du med til vanlig da?
Oi, flink du er! Jeg klarer ikke strikke annet en skappelgenser :p Mønster og slik blir fortsatt litt for avansert for meg :p Ja er trivelig å prate med alle sammen her :) Jeg jobber som saksbehandler og sitter på kontor så har tilgang til data ;) Så er lett å ha forumet oppe og stikke innom å skravle litt ;) Men det er fordi det ikke er så mye å gjøre nå sånn rett før påske, de fleste er på ferie ;) Ellers så har jeg ikke tid, når det er vanlige uker :( Men i morgen er det ferie for min del i alle fall :D

He he skjønner ikke at det er mulig

Nei ikke jeg heller... Her kjøpte jo farmoren ny jakke te frøkna fordi skulle på hytta, og når de henta hu på skolen var den rosa jakka helt grå på magen og armene Haha :P jeg var litt fornøyd med å få en nyvasket jakke og en splitter ny jakke hjem etter hytteturen da Haha :P

Nei ikke jeg heller... Her kjøpte jo farmoren ny jakke te frøkna fordi skulle på hytta, og når de henta hu på skolen var den rosa jakka helt grå på magen og armene Haha :p jeg var litt fornøyd med å få en nyvasket jakke og en splitter ny jakke hjem etter hytteturen da Haha :p
Ha ha herlig.
min spiller jo fotball hver eneste dag så der er grunnen til at gan blir møkkete

Hehe, hadde prioritert dusj ja! Kan liksom ikke vaske seg i vaskemaskinen :p Hehe
Hvordan er det med snuppa?

Nei føler og at dusjen er litt greiere å ha :P
Tja hun sier hun føler seg grei, men vi startet dagen med feber igjen så nå er jeg litt spent på legevissitten kjenner jeg. Jeg er spent på om vi kan få reise hjem eller ikke..

Nei føler og at dusjen er litt greiere å ha :p
Tja hun sier hun føler seg grei, men vi startet dagen med feber igjen så nå er jeg litt spent på legevissitten kjenner jeg. Jeg er spent på om vi kan få reise hjem eller ikke..
Hvor mye febrr har hun?

Ha ha herlig.
min spiller jo fotball hver eneste dag så der er grunnen til at gan blir møkkete

Ja ikke sant, hu her er bare fryktelig glad i å leke der det er fryktelig møkkete trur jeg Haha :P de spiller en del ballspill på skolen og leker en del i skoleskogen så det forklarer nok hvordan hun får det til :P

Nei føler og at dusjen er litt greiere å ha :p
Uff, får håpe det avtar litt før visitten da... Håper dere får det! Lykke til og god bedring til snuppa :) Får prøve å jobbe litt jeg ;) Titter vel innom i ny og ne :)

Ja ikke sant, hu her er bare fryktelig glad i å leke der det er fryktelig møkkete trur jeg Haha :p de spiller en del ballspill på skolen og leker en del i skoleskogen så det forklarer nok hvordan hun får det til :p
Rart at skolebarna blir så mye mer møkkete

Uff, får håpe det avtar litt før visitten da... Håper dere får det! Lykke til og god bedring til snuppa :) Får prøve å jobbe litt jeg ;) Titter vel innom i ny og ne :)

Desverre så bryr de seg bare om det faktum at det var feber på morningen ikke om den forsvinner med ibux :P takk for det :)
Så får du kose deg med jobb :)

Back
Topp