Nei hahaHar de ikke møtt hverandre før? Det er alltid spennende med første møte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei hahaHar de ikke møtt hverandre før? Det er alltid spennende med første møte![]()
Oi, flink du er! Jeg klarer ikke strikke annet en skappelgenserBlir en genser og tights til slutt får vi troille trivelig her ja. Hva driver du med til vanlig da?
He he skjønner ikke at det er muligGodt å se at det ikke bare er her da![]()
Her er de møkkete hver dagKlær blir kastet til vask etter 1 dags bruk selv om de ikke er skitten! Er ikke rart det blir mye klesvask'
He he skjønner ikke at det er mulig
Hehe, hadde prioritert dusj ja! Kan liksom ikke vaske seg i vaskemaskinenDet går ikke her da, det finnes ikke plass med mindre jeg bytter ut dusjen og det skjer ikke Haha![]()
Ha ha herlig.Nei ikke jeg heller... Her kjøpte jo farmoren ny jakke te frøkna fordi skulle på hytta, og når de henta hu på skolen var den rosa jakka helt grå på magen og armene Hahajeg var litt fornøyd med å få en nyvasket jakke og en splitter ny jakke hjem etter hytteturen da Haha
![]()
Hehe, hadde prioritert dusj ja! Kan liksom ikke vaske seg i vaskemaskinenHehe
Hvordan er det med snuppa?
Hvor mye febrr har hun?Nei føler og at dusjen er litt greiere å ha
Tja hun sier hun føler seg grei, men vi startet dagen med feber igjen så nå er jeg litt spent på legevissitten kjenner jeg. Jeg er spent på om vi kan få reise hjem eller ikke..
Ha ha herlig.
min spiller jo fotball hver eneste dag så der er grunnen til at gan blir møkkete
Uff, får håpe det avtar litt før visitten da... Håper dere får det! Lykke til og god bedring til snuppaNei føler og at dusjen er litt greiere å ha
Tja hun sier hun føler seg grei, men vi startet dagen med feber igjen så nå er jeg litt spent på legevissitten kjenner jeg. Jeg er spent på om vi kan få reise hjem eller ikke..
Rart at skolebarna blir så mye mer møkketeJa ikke sant, hu her er bare fryktelig glad i å leke der det er fryktelig møkkete trur jeg Hahade spiller en del ballspill på skolen og leker en del i skoleskogen så det forklarer nok hvordan hun får det til
![]()
Hvor mye febrr har hun?
Det skjønner jegNå hadde hun bare 38,5, så den er ikke så høy altså men passet så dårlig at den kom krypende tilbake på morningen nå...
Uff, får håpe det avtar litt før visitten da... Håper dere får det! Lykke til og god bedring til snuppaFår prøve å jobbe litt jeg
Titter vel innom i ny og ne
![]()
Rart at skolebarna blir så mye mer møkkete
Mhm sant detJa det er jo helt utrolig hvor møkkete de klarer å bli også :O
Det skjønner jeg
Kommer nok til å gå braGruer meg veldiger ikke klar. Hverken psykisk eller fysisk.. Så veldig spent på hvordan det skal gå..