Skravletråd Mars!

Ny dag nye muligheter! Frøkna sover morgendupp, samboer spiller PC, og jeg strikker og henger på babyverden! Helt ok tirsdag!

Så spennende :D Hvordan tror du det vil gå? :D Skal de møtes hjemme hos dere eller ute?
Jeg er veldig spent :D svigermor kan herse veldig med oss, men når det er fremmede til stede så er hun kjempe sjenert :p mamma kan være litt bastand. Vet at hun kommer til å si noe når gubben til svigermor røyker under kjøkkenvifta :p
Vi skal møtes hos svigermor siden hun har opperert :)

Ja det er kjedelig, jeg må vaske klærne mine etter 1 gangs bruk på jobb så det blir mye å vaske. Godt jeg ennå er i perm, for blir vel ikke mindre av å ha en som går i barnehage som griser til klær også :P
Ja da er du heldig som har tid ;) Blir ikke mindre av bhg klær, spesielt på vinter/vår for da blir dressen ganske flittig vasket :) Takk og lov for at vi har tørketrommel ;)

Ny dag nye muligheter! Frøkna sover morgendupp, samboer spiller PC, og jeg strikker og henger på babyverden! Helt ok tirsdag!
Herlig :) hva strikker du? Jeg har også startet, men må bli på kveldstid, da det (egentlig) er jobb på dagen og (egentlig) ikke har tid til å henge her :p Men må snike innom :) Er jo greit å henge her :)

Ja da er du heldig som har tid ;) Blir ikke mindre av bhg klær, spesielt på vinter/vår for da blir dressen ganske flittig vasket :) Takk og lov for at vi har tørketrommel ;)

Eldste fikk helt panikk om hu ble møkkete så der var det lite klesvask når hu gikk i barnehagen, nå som hu går på skolen derimot er det en helt annen sak Haha

Tørketrommel er nok kjekt å ha ja, for kommer nok å merke det når jeg begynner å jobbe igjen :P

Eldste fikk helt panikk om hu ble møkkete så der var det lite klesvask når hu gikk i barnehagen, nå som hu går på skolen derimot er det en helt annen sak Haha

Tørketrommel er nok kjekt å ha ja, for kommer nok å merke det når jeg begynner å jobbe igjen :p
Heldig du var da :) Greit at det har roet seg nå!
Ja, har dere trøketrommel? Veldig greit med det, slipper å ha så mange dresser for å bytte på :)

Heldig du var da :) Greit at det har roet seg nå!
Ja, har dere trøketrommel? Veldig greit med det, slipper å ha så mange dresser for å bytte på :)

Ser jeg skreiv litt knotete først :P men nei jeg har ingen tørketrommel og heller ikke plass til en..

Tørketrommel er nok kjekt å ha ja, for kommer nok å merke det når jeg begynner å jobbe igjen :p
Her er det også mye mer vask nå enn i bhg

Herlig :) hva strikker du? Jeg har også startet, men må bli på kveldstid, da det (egentlig) er jobb på dagen og (egentlig) ikke har tid til å henge her :p Men må snike innom :) Er jo greit å henge her :)
Blir en genser og tights til slutt får vi tro:) ille trivelig her ja. Hva driver du med til vanlig da?

Back
Topp