Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woop! Idag skal mamma møte svigershoho gru/gleder meg litt.
Jeg er veldig spentSå spennendeHvordan tror du det vil gå?
Skal de møtes hjemme hos dere eller ute?
Ja da er du heldig som har tidJa det er kjedelig, jeg må vaske klærne mine etter 1 gangs bruk på jobb så det blir mye å vaske. Godt jeg ennå er i perm, for blir vel ikke mindre av å ha en som går i barnehage som griser til klær også![]()
Har de ikke møtt hverandre før? Det er alltid spennende med første møteWoop! Idag skal mamma møte svigershoho gru/gleder meg litt.
HerligNy dag nye muligheter! Frøkna sover morgendupp, samboer spiller PC, og jeg strikker og henger på babyverden! Helt ok tirsdag!
ja hehe...må skjerpings til her i alle fall...men ser ikke ut til å legge på meg av det nå...ammingen kan jeg takke det forJa etter påsken er det slutt på snop!!![]()
Ja da er du heldig som har tidBlir ikke mindre av bhg klær, spesielt på vinter/vår for da blir dressen ganske flittig vasket
Takk og lov for at vi har tørketrommel
![]()
Heldig du var daEldste fikk helt panikk om hu ble møkkete så der var det lite klesvask når hu gikk i barnehagen, nå som hu går på skolen derimot er det en helt annen sak Haha
Tørketrommel er nok kjekt å ha ja, for kommer nok å merke det når jeg begynner å jobbe igjen![]()
Heldig du var daGreit at det har roet seg nå!
Ja, har dere trøketrommel? Veldig greit med det, slipper å ha så mange dresser for å bytte på![]()
Her er det også mye mer vask nå enn i bhgEldste fikk helt panikk om hu ble møkkete så der var det lite klesvask når hu gikk i barnehagen, nå som hu går på skolen derimot er det en helt annen sak Haha
Tørketrommel er nok kjekt å ha ja, for kommer nok å merke det når jeg begynner å jobbe igjen![]()
Blir en genser og tights til slutt får vi troHerlighva strikker du? Jeg har også startet, men må bli på kveldstid, da det (egentlig) er jobb på dagen og (egentlig) ikke har tid til å henge her
Men må snike innom
Er jo greit å henge her
![]()
Da blir det vel turnus i tillegg, da![]()
Ja da blir det nok mye å gjøre fremover jaSer jeg skreiv litt knotete førstmen nei jeg har ingen tørketrommel og heller ikke plass til en..
Her er det også mye mer vask nå enn i bhg
Her er det også mye mer vask nå enn i bhg
Ja da blir det nok mye å gjøre fremover jaVi har så og si presset inn en trommel
Hehe