Skravletråd Mars!

Klarer meg ikke uten av og til, og blir fullstendig gal på hu av og til ;) men slik er vel mødre. Blir vel en slik jeg og ;)
Slik er det er også og det er jo slik det skal være :) Tross alt så er det de vi tilbringer mest tid med store deler av livet! Hvis man tenker over det blir man litt lik sin mor på enkelte ting ;)

Så bra, vi pleier å få en tekstmelding fra bhg hvis hun var veldig lei seg når vi går og de ansatte må holde hun for at vi skal komme oss av gårde om at det gikk fort over :) Ja er greit å få litt tid til lek og få ut litt energi ;) Bolle hørtes ikke feil ut :) Mmmm! Bestiller dere fra kolonialen? Er dere fornøyd?
Vi pleier ikke få det vi, men jeg ringer om jeg føler for det :) skal prøve å holde meg til sjokomelk og saft ikke brus. Det har blitt litt mye :p N blir jo fristet når hun ser det :p
Ja veldig fornøyd :D 3 gang vi bestiller nå :)
Bare små ting vi kjøper i butikken og mine fristelser :)

Vi pleier ikke få det vi, men jeg ringer om jeg føler for det :) skal prøve å holde meg til sjokomelk og saft ikke brus. Det har blitt litt mye :p N blir jo fristet når hun ser det :p
Ja veldig fornøyd :D 3 gang vi bestiller nå :)
Bare små ting vi kjøper i butikken og mine fristelser :)
Veldig forskjellig fra bhg til bhg ;) Jeg hadde også ringt hvis det ikke var slik ;) Men brus som er så godt :p Men bedre med et litt sunnere alternativ ;) Det problemet slipper vi for N (her også) liker ikke brus :) Har vurdert det en liten stund nå om vi skal bestille derfra :) Betaler dere mye om jeg får spørre?
Fristelsene er vanskelig å holde seg unna :p

Slik er det er også og det er jo slik det skal være :) Tross alt så er det de vi tilbringer mest tid med store deler av livet! Hvis man tenker over det blir man litt lik sin mor på enkelte ting ;)
Er skremmende lik mamma på mange ting :o men heldigvis veldig forskjellig på mange andre ting ;)
Jeg har en superflott mamma, men sa til henne at jeg blir en bedre mor ved å lære av hennes feil ;) hun er selv veldig åpen om hva hun føler hun ville gjort annerledes. Mye lærdom i det :) :D

Er skremmende lik mamma på mange ting :eek: men heldigvis veldig forskjellig på mange andre ting ;)
Jeg har en superflott mamma, men sa til henne at jeg blir en bedre mor ved å lære av hennes feil ;) hun er selv veldig åpen om hva hun føler hun ville gjort annerledes. Mye lærdom i det :) :D
Det er jeg enig i! Man lærer så mye :) Bra du har en åpen mor, jeg har en delvis åpen mor som forteller om ting hun ville gjort annerledes, men mye hun ikke ville endret på også! Hun er en veldig sterk person, og jeg synes hun har vært utrolig flink som alenemamma i alle år fra jeg var 2 år ;) Men jeg har fått utrolig mange gode råd og tips om hva vi kan gjøre og prøve på :D

Det er jeg enig i! Man lærer så mye :) Bra du har en åpen mor, jeg har en delvis åpen mor som forteller om ting hun ville gjort annerledes, men mye hun ikke ville endret på også! Hun er en veldig sterk person, og jeg synes hun har vært utrolig flink som alenemamma i alle år fra jeg var 2 år ;) Men jeg har fått utrolig mange gode råd og tips om hva vi kan gjøre og prøve på :D
Er godt å ha slike mødre :) er ikke alle som er like heldige, så er kjempe glad jeg har en slik mamma :) :D

skal prøve å sove litt nå tenkte jeg :) så hente snuppa :D snakkes senere :)

Back
Topp