Skravletråd Mars!

Så godt at alt er fint :) Ja det er som regel best å ringe en gang for mye enn for lite ;) Da kommer dette til å gå som smurt inn mot termin og fødselen :) Ja tenk at du har termin nesten like lenge som jeg er på vei ;) :) 13 uker går fort når man har det igjen, mens jeg synes tiden går sakte :p Ååå blir så glad på dine vegene nå :D
Søta :D ja snart er han her :O er det første eller har du barn fra før? :)
Jeg er veldig heldig som har kropp som tåler kraftig kynnere, for er dessverre noen som ikke tåler det så godt :/

Last edited:
Da er påskehandelen unnagjort. Må bare mote meg opp til å rydde og vaske bilen og pakke alt som skal være med på hytta.
Kjenner jeg meg rett blir det vel i siste liten pakking :p
Herlig :) God tur når den tid kommer! Kjenner meg så igjen i siste liten pakkng :p Lykke til ;)

Søta :D ja snart er han her :O er det første eller har du barn fra før? :)
Jeg er veldig som har kropp som tåler kraftig kynnere, for er dessverre noen som ikke tåler det så godt :/
Ja tenk det :) Skal ha gutt selv, så blir spennende når vi har en jente fra før av :) Godt du har høy smerteterskel! Har herda meg selv her også etter å ha vært håndball keeper i mange år og fått X-antall baller i trynet :p Har du en fra før av? Hvis jeg forsto rett?

God morgen :P Nattarbeid på deg eller? :)
Nei, bare fått lov å sove lenge i dag :D sover så dårlig på natten for tiden, så mannen lager mat og ordner til ting for ungene før han går på jobb :D så kommer de å vekker meg når de er sulten :P deilig med store barn ;)

Ja tenk det :) Skal ha gutt selv, så blir spennende når vi har en jente fra før av :) Godt du har høy smerteterskel! Har herda meg selv her også etter å ha vært håndball keeper i mange år og fått X-antall baller i trynet :p Har du en fra før av? Hvis jeg forsto rett?
Det blir rart synes jeg :) jeg har alltid hatt det. Hørtes ikke godt ut :p ja ei jente på 2 år og 5 mnd :D

Det var jo ikke så ille da :) Litt over 2 timer vi da.. Men det er overlevbart ;) Vi pleier å ha full disco i bilen med all muligslags musikk :p
Vi og :P av og til film i baksetet om ungene er veldig kranglete ;)

Det blir rart synes jeg :) jeg har alltid hatt det. Hørtes ikke godt ut :p ja ei jente på 2 år og 5 mnd :D
Med en gutt tenkte du? Samme syns jeg også :) Men sambo er veldig fornøyd, gutta krutt på tur :D You strong woman ;) You go girl! Nei var ikke spesielt behagelig den gangen jeg hadde reggis i tillegg :O Da så jeg ikke ut :( Ja syns jeg fikk litt halvveis med meg at du hadde ei fra før, siden du skulle lever i bhg i ste :) Fått noe melding fra de om det har gått greit med hun i bhg?

Vi og :p av og til film i baksetet om ungene er veldig kranglete ;)
Godt det ikke bare er oss :p Vi har også film til tider, men siden vi har ei som er ekstremt bilsyk, så får hun se kun på rette strekninger! Når vi tar av over fjellet er det av med filmen og på med musikk igjen ;)

Godt det ikke bare er oss :p Vi har også film til tider, men siden vi har ei som er ekstremt bilsyk, så får hun se kun på rette strekninger! Når vi tar av over fjellet er det av med filmen og på med musikk igjen ;)
Hehe. Mine sluttet heldigvis med å bli bilsyk i tre års alderen :) enkelte ganger er biltur et slikt mareritt om man treffer dem på riktig dag at jeg har begynt å pakke ting mellom dem i baksetet når vi skal reise :P

Med en gutt tenkte du? Samme syns jeg også :) Men sambo er veldig fornøyd, gutta krutt på tur :D You strong woman ;) You go girl! Nei var ikke spesielt behagelig den gangen jeg hadde reggis i tillegg :O Da så jeg ikke ut :( Ja syns jeg fikk litt halvveis med meg at du hadde ei fra før, siden du skulle lever i bhg i ste :) Fått noe melding fra de om det har gått greit med hun i bhg?
Ja :) ikke sant :D hihi takk :) huff au :( de har ikke sagt noe så da er alt ok :) skal hente hun om 2 timer så hun får lekt. Hun var jo ikke der før til lunsj :O
Nå skal jeg innom butikken å kjøpe meg bolle og brus :p
Også må jeg kjøpe rundstykker til i morgen og en melk. Får varer fra kolonial på ettermiddagen :)

Hehe. Mine sluttet heldigvis med å bli bilsyk i tre års alderen :) enkelte ganger er biltur et slikt mareritt om man treffer dem på riktig dag at jeg har begynt å pakke ting mellom dem i baksetet når vi skal reise :p
Smart du :D Det tipset skal jeg ta med meg videre når nestemann kommer og blir stor nok til at de kan gjøre det :) Håper det gir seg snart her også, hu er 3.5 år nå :)

Smart du :D Det tipset skal jeg ta med meg videre når nestemann kommer og blir stor nok til at de kan gjøre det :) Håper det gir seg snart her også, hu er 3.5 år nå :)
Mamma som gjorde det med meg og min bror da vi var liten :P vi var akkurat som tom og jerry ;) bestevenner i dag da :D

Ja :) ikke sant :D hihi takk :) huff au :( de har ikke sagt noe så da er alt ok :) skal hente hun om 2 timer så hun får lekt. Hun var jo ikke der før til lunsj :O
Nå skal jeg innom butikken å kjøpe meg bolle og brus :p
Også må jeg kjøpe rundstykker til i morgen og en melk. Får varer fra kolonial på ettermiddagen :)
Så bra, vi pleier å få en tekstmelding fra bhg hvis hun var veldig lei seg når vi går og de ansatte må holde hun for at vi skal komme oss av gårde om at det gikk fort over :) Ja er greit å få litt tid til lek og få ut litt energi ;) Bolle hørtes ikke feil ut :) Mmmm! Bestiller dere fra kolonialen? Er dere fornøyd?

Back
Topp