Åh. Da er det vel på sin plass med null dataHan skulle komme ut å hjelpe meg men kom aldri.... fikk sånn ca 3 besljeder om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Da er det vel på sin plass med null dataHan skulle komme ut å hjelpe meg men kom aldri.... fikk sånn ca 3 besljeder om det
Herlig da!Uff da
Hadde litt selv idag faktisk![]()
Så bra daÅ gir bort
Ja, og ellers som mamma sier står jeg fritt til å låne den bort til andre som måtte ville ønske det. Men ellers spare til neste generasjon jaSå koselig
Da er det bare å vente på barnebarn som kan bruke den!
Ja, hun er 6måneder nå så blir mye leking på gulvet da hun begynner å bli mer og mer aktiv for tiden![]()
Morsom alderViktig å passe på den lille!! Hvor langt er du kommet?
Jeg er i permisjon men snart ferdig
Greit det da at det gikk så braAbsolutt! Men fikk meg et år uten bleie (på dagtid iallefall) før siste kom![]()
He he nå er det meste gitt bortKrysser fingre for det.. Har mye jeg skulle kvitta meg med selv.. Men strevsomt å legge ut![]()
Nja en del. Fått gitt bort litt nåSå bra damye å bli kvitt?
Det ble hvertfall konsekvensenÅh. Da er det vel på sin plass med null data
Er det ikke litt tidlig i påsken til å dra hjem alleredeGod kveldhjemme igjen fra hytta
Uff så fæltEldsten har vært så rar i det siste.
Fikk endelig ut av han hva som plager han.
Han er fremdeles lei seg for de guttene som slo og sparket han på lekeland når han feiret bursdagen sin det for 1,5 uker siden
Er ordentlig trist nå
Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men resultatet var at noe eldre gutter fikk han i bakken og sparket han i ryggen og hodetUff så fælt![]()
Ikke greit !Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men resultatet var at noe eldre gutter fikk han i bakken og sparket han i ryggen og hodet
Ikke i det hele tatt.Ikke greit !
Neste års golden globeHoho synkronisert snorking hadde blitt den bra beaten dakygo og andre dj'er...watch out
![]()
Så bra de gjorde det !Ikke i det hele tatt.
De ansatte det tok det veldig alvorlig..
Hehe jo egentligEr det ikke litt tidlig i påsken til å dra hjem allerede![]()
Å nei så fæltEldsten har vært så rar i det siste.
Fikk endelig ut av han hva som plager han.
Han er fremdeles lei seg for de guttene som slo og sparket han på lekeland når han feiret bursdagen sin det for 1,5 uker siden
Er ordentlig trist nå