Skravletråd Mars!

Så koselig❤️
Da er det bare å vente på barnebarn som kan bruke den!
Ja, og ellers som mamma sier står jeg fritt til å låne den bort til andre som måtte ville ønske det. Men ellers spare til neste generasjon ja

Ja, hun er 6måneder nå så blir mye leking på gulvet da hun begynner å bli mer og mer aktiv for tiden :)
Viktig å passe på den lille!! Hvor langt er du kommet?

Jeg er i permisjon men snart ferdig
Morsom alder :)

Jeg er 26+4 nå :)
Får se an hvordan det blir. Hadde en periode fra 17:11-18:00 hvor de kom med sånn ca gjennomsnitt 1 min og 40 sekunder følge appen og nå fra 20:00 med 5 min og 30 sekunder mellom. Satser på det roer seg nå :)

Blir det rart å skulle jobbe igjen?

Absolutt! Men fikk meg et år uten bleie (på dagtid iallefall) før siste kom :)
Greit det da at det gikk så bra :) mi reiste seg opp nå og står i ett hjørne på soverommet å bæsjer :p hun blir forbanna om jeg går dit ja x)

Eldsten har vært så rar i det siste.
Fikk endelig ut av han hva som plager han.
Han er fremdeles lei seg for de guttene som slo og sparket han på lekeland når han feiret bursdagen sin det for 1,5 uker siden :(
Er ordentlig trist nå

Eldsten har vært så rar i det siste.
Fikk endelig ut av han hva som plager han.
Han er fremdeles lei seg for de guttene som slo og sparket han på lekeland når han feiret bursdagen sin det for 1,5 uker siden :(
Er ordentlig trist nå
Å nei så fælt :(
N var ikke seg selv etter han gutten begynte å gjøre ting med hun i bhg... Sov veldig dårlig og sånn. Igår kom hun "ikke slå ikke slå" tydelig at hun kan si fra nå, men viser jo at han er slem da ... Han er det mot mange

Back
Topp