Skravletråd Mars!

Jeg har kjøpt inn paracet stikkpiller og er forberedt dersom hun skulle få noen bivirkning.. Men gleder meg ikke..

Haha! Godt å høre det er flere som legger seg tidlig! Det er noen merkelige karakterer med i år! Jeg og gubben lo masse av dem :) :P

Så heldig du er som har muligheten til å være hjemme med snuppa di til hun blir to år :) Økonomien vår tillater ikke det, så må nok begynne i arbeid når snupp har fylt 1 år..

Haha!! Det er futt i snuppa di!! :D Ser for meg klærne flyte utover gulvet deres :D Har du fått plukket dem opp? ;)
Jeg må se PH ass, må bare finne tid :p haha. Lenge leve tv3play ass :p

Ja jeg er jo arb ledig. Har liksom ikke søkt så mange jobber nå mens jeg går hjemme med J :o Men vi klarer oss bra. Så får man vel kontantstøtte også? Så kan jeg evnt ta en kveldsjobb :) søke jobb og skrive søknader tar mye tid også :o

Det fløy klær over alt. Hun holdt på å få stativet i hodet men krabba vekk med hue hevet :p bh'n min falt i do :o

Titter innom mellom middag og kosetid med familien ❤️
Jeg må være strengere med meg selv igjen forhold til aktivitet. Jeg var jo i byen på fredag. Ute på Xxl på lørdag og ute på lunsj idag.
Driver å teller kynnere igjen nå :p regner med det går over :) bare fått beskjed om det

Har dere ferie eller jobber dere? :)
Har permisjon nå, så det er deilig :) Bruker vanligvis å jobbe disse tre dagene før påske!

Jeg og :) 2 år og 5 mnd straks. Hun prøvde selv når hun var mindre, men så hadde hun uhell og etter det bare skrek hun når vi satt hun på do stakkars. Nå sier hun tydelig fra at hun bæsjer og vil være i fred :p blir forbanna når vi nærmer oss

De er herlige når de holder på slik. Jenta mi slutta på dagen på den alderen... Var bare plutselig klar. Herlig! Men mor var ikke helt klar enda da :p

De er herlige når de holder på slik. Jenta mi slutta på dagen på den alderen... Var bare plutselig klar. Herlig! Men mor var ikke helt klar enda da :p
De blir så store da :O ja det er herlig :)

Titter innom mellom middag og kosetid med familien ❤️
Jeg må være strengere med meg selv igjen forhold til aktivitet. Jeg var jo i byen på fredag. Ute på Xxl på lørdag og ute på lunsj idag.
Driver å teller kynnere igjen nå :p regner med det går over :) bare fått beskjed om det

Har dere ferie eller jobber dere? :)

Viktig å passe på den lille!! Hvor langt er du kommet?

Jeg er i permisjon men snart ferdig

Back
Topp