Vi skal ha med en del av detDet har jeg gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha med en del av detDet har jeg gjort![]()
Her er det kun meg og ungene mens mannen er på jobbDeiligmannen her har ferie
![]()
Det var det ogsåHørtes koselig ut![]()
Jeg må se PH ass, må bare finne tidJeg har kjøpt inn paracet stikkpiller og er forberedt dersom hun skulle få noen bivirkning.. Men gleder meg ikke..
Haha! Godt å høre det er flere som legger seg tidlig! Det er noen merkelige karakterer med i år! Jeg og gubben lo masse av dem![]()
Så heldig du er som har muligheten til å være hjemme med snuppa di til hun blir to årØkonomien vår tillater ikke det, så må nok begynne i arbeid når snupp har fylt 1 år..
Haha!! Det er futt i snuppa di!!Ser for meg klærne flyte utover gulvet deres
Har du fått plukket dem opp?
![]()
Hoho synkronisert snorking hadde blitt den bra beaten daHaha samme her![]()
Tror de øver seg for det blir mer og mer synkronisering![]()
Siste vakt før påsken, eller skal du også jobbe da?Manner meg opp til dagvakt i morgen
Tusen takkGod påske og god bedring![]()
Har permisjon nå, så det er deiligTitter innom mellom middag og kosetid med familien
Jeg må være strengere med meg selv igjen forhold til aktivitet. Jeg var jo i byen på fredag. Ute på Xxl på lørdag og ute på lunsj idag.
Driver å teller kynnere igjen nåregner med det går over
bare fått beskjed om det
Har dere ferie eller jobber dere?![]()
Goood påskeferie!!!Happy påske! !
Jeg og2 år og 5 mnd straks. Hun prøvde selv når hun var mindre, men så hadde hun uhell og etter det bare skrek hun når vi satt hun på do stakkars. Nå sier hun tydelig fra at hun bæsjer og vil være i fred
blir forbanna når vi nærmer oss
Krysser fingre for det.. Har mye jeg skulle kvitta meg med selv.. Men strevsomt å legge utKvitter meg med ting igjen!Håper noen vil ha det
De blir så store da :O ja det er herligDe er herlige når de holder på slik. Jenta mi slutta på dagen på den alderen... Var bare plutselig klar. Herlig! Men mor var ikke helt klar enda da![]()
Sikkert godt å være hjemmeHar permisjon nå, så det er deiligBruker vanligvis å jobbe disse tre dagene før påske!
Samme her! Får begynne å ta bilder av alt jeg har lyst å selge, et steg på vei da ihvertfallKrysser fingre for det.. Har mye jeg skulle kvitta meg med selv.. Men strevsomt å legge ut![]()
Ja, hun er 6måneder nå så blir mye leking på gulvet da hun begynner å bli mer og mer aktiv for tidenSikkert godt å være hjemme![]()
Titter innom mellom middag og kosetid med familien![]()
Jeg må være strengere med meg selv igjen forhold til aktivitet. Jeg var jo i byen på fredag. Ute på Xxl på lørdag og ute på lunsj idag.
Driver å teller kynnere igjen nåregner med det går over
bare fått beskjed om det
Har dere ferie eller jobber dere?![]()
Godt du trivesTrives kjempe godt![]()
De blir så store da :O ja det er herlig![]()