Skravletråd Mars!

Hun har 4 tenner,som kom i to omganger. Og sånn her oppvåkninger mer skriking i tilsynelatende søvne, har aldri skjedd. Hun plages mye med andre ting under tannfrembrudd. Ser ikke ut som det er noen tenner på vei nå heller. Hun har skreket mye før og. Det var kolikk i 3.5 mnd. Sånn sett vant til skrik og urolige netter.. men denne typen skrik hvor jeg ikke får ordentlig kontakt eller lar seg trøste, har jeg ikke vært borti før nå :(

Nei skikkelig fælt når man ikke får kontakt med de.. Bare gråt.. Heldigvis lenge siden her.. Snur like fort som det kom er min erfaring

Nei skikkelig fælt når man ikke får kontakt med de.. Bare gråt.. Heldigvis lenge siden her.. Snur like fort som det kom er min erfaring
Ja :( vi tok henne opp en gang. Første gang. Da ble det bare verre og varte lengre. Så nå er vi bare der, stryker og passer på, nynner sangen som beroliger henne eller bare ser til at hun ikke krabber sånn at.hun slår seg.håper det forsvinner raskt

Oii 3 mnd allerede :o tiden går fort :o
Aaah 3mnd kontroll ja. Da er det vaksiner ja. Min fikk litt feber om jeg ikke husker helt feil.

Jeg skal være hjemme ett år til jeg :) så her blir det bhg når hun er 2 :)

Jeg har glemt hele paradise hotell :o det begynner jo så seint :o haha jeg legger meg jo 22 :p så jeg får ta igjen de episodene på tv3 play tror jeg :p
Crap! J velta hele tørkestativet istad :p klær utover heeele badet :o

Jeg har kjøpt inn paracet stikkpiller og er forberedt dersom hun skulle få noen bivirkning.. Men gleder meg ikke..

Haha! Godt å høre det er flere som legger seg tidlig! Det er noen merkelige karakterer med i år! Jeg og gubben lo masse av dem :) :P

Så heldig du er som har muligheten til å være hjemme med snuppa di til hun blir to år :) Økonomien vår tillater ikke det, så må nok begynne i arbeid når snupp har fylt 1 år..

Haha!! Det er futt i snuppa di!! :D Ser for meg klærne flyte utover gulvet deres :D Har du fått plukket dem opp? ;)

Hoho her snorker de også! I kor faktisk :p men det er ikke sånn høy og irriterende snorking :p lille J høres ut som en liten gris når de små snorkelydene kommer :p oink oink
Haha samme her:p

Tror de øver seg for det blir mer og mer synkronisering :)

Æsjda. Ikke jobb idag likevel. Er ikke inne i datasystemene enda, så de mangler passordene og tilgangene mine. Så blir imorgen istedenfor :)

Back
Topp