Ja det synes jegEr det noe galt med det også nå![]()
Ekkel lukt og ekkel ettersmak...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det synes jegEr det noe galt med det også nå![]()
Aner ikke, min mor er helt likHvordan er det mulig å elske klesvask?![]()
Hurra, snart i mål med detJippi, 600 innlegg denne måneden, bare 200 igjen for å være med i trekningen av denne vesken
Nåå du er vel grei ❤Du får en bøtte av meg![]()
Hva valgte du ?Hmm. Nei hun er jo ikke det.. Tenktenførst at det kanskje er lurt å følge med på tempen hennes, men hun trenger å sove også , så tror jeg bare lar henne gjøre det..
Helger går alltid fortHelga er over.
Hvorfor? Så fort? Hva skjedde? Baaaah...
Du er så vanskelig å holde styr på altså!Ja, snart. Det værste er heldigvis over nå.
Aner ikke, min mor er helt lik
Sikkert arvelig![]()
Den var såå bra?!Husker ikke
Formen er,ehh vondt å gå. Men ellers fornøydSå flinke dere er!
Men hvordan er formen? Ikke slit deg ut nå...![]()
Det høres ut som en flott morgenGod morgen jenter. Wow ligger å ammer og fikk nettopp frokost på sengen. Så deilig
Hihi. Men den som skal blii så finSånn ser en liten del av stua mi ut.
Tuppa kaller det "den ødelagte stua " hehe
Jeg vet, ganske sta.Du er så vanskelig å holde styr på altså!
Jada, absoluttHihi. Men den som skal blii så fin![]()
Oooj! Det kunne han jo ha sagt da :O lenge uten bad?Jada, absolutt)
Sto opp til å ikke ha bad i dag, det var ikke en del av planen min (mannen bare "glemte" å si at de skulle rive veggen...
Så heldig du erGod morgen jenter. Wow ligger å ammer og fikk nettopp frokost på sengen. Så deilig
Haha!! "Elsker" å få sånne kommentarer av gubben!!God morgenoii frokost på senga, heldig
jeg fikk en "jeg tror J har bæsja" kommentar fra gubben hahaha
![]()
Idag er forresten min lille prinsesse 8mndwoop som tiden flyr
![]()
Vi har heldigvis toalett på vaskerommet,så jeg lir ingen nødOooj! Det kunne han jo ha sagt da :O lenge uten bad?
Ah, saved by that one da.Vi har heldigvis toalett på vaskerommet,så jeg lir ingen nøddet værste er at hele badet nå er støvet ned sånn at jeg har litt av en jobb.. kunne jo fått tatt ut klær og div liksom.. blæ.
De skal flytte veggen og sette inn ny dør, de sa at de håper å være ferdig i ettermiddag eller senest i morgen. Så det var bedre enn jeg fryktet.
Etter påske mister vi badet i ganske mange uker,,for da står renovering av det for tur. Men da har jeg i det minste fått tømt det og fått dusj på vaskerommet![]()
MJ har nattskrekk, hva lurer du på?Feberen hos frøkna er borte! Woho!
Men noen andre her som har erfaringer eller vet noe om nattskrekk? Kan babyer på 8 mnd ha det?