De har vært friske i dag, bare smittefarlige for de andre ungene.Kjedelig!!!
Spysjuka er et hell!!
Håper det er over snart da
Derfor har vi holdt dem inne.
Men i morgen har disse 48 timene gått og eldsten skal på SFO og de små i barnehagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har vært friske i dag, bare smittefarlige for de andre ungene.Kjedelig!!!
Spysjuka er et hell!!
Håper det er over snart da
Hei kjære nabo, har du lyst på spysjuken i påskeegget?Slike dager er utrolig kjipe! Men godt dere holder inne å begrenser smitte! Mange som ikke gjør det![]()
Får satse på dere blir ferdig da så dere får dere en hytteturHehe, takk du
Ønsker å ha tid til å på hytta i påsken,og om vi ikke blir ferdig blir det ingen tur. .
Blir vel litt godt for mor også vil jeg tro!De har vært friske i dag, bare smittefarlige for de andre ungene.
Derfor har vi holdt dem inne.
Men i morgen har disse 48 timene gått og eldsten skal på SFO og de små i barnehagen
Jo, ja..Blir vel litt godt for mor også vil jeg tro!
Da såJo, ja..
Har egentlig ikke så mye å si for meg.
Jeg skal på jobb, og dersom de hadde måttet være hjemme i morgen hadde mannen tatt dem
Har ikke fri før på onsdag jeg...Da så![]()
Da er det bare å glede seg til onsdagHar ikke fri før på onsdag jeg...
Hei kjære nabo, har du lyst på spysjuken i påskeegget?
Ikke det???
Beklager men det er litt for sent nå siden min barn lekte akkurat med mine...
Hadde ikke likt det om noen andre gjorde det på den måten, selvfølgelig har jeg holdt de inne i dag
Ja håper detFlotte gaver![]()
Husker ikkeHvilken film?![]()
Takk for detMasse store klemmer til deg
Men du skal ta det med ro !God søndag alle sammen!
Jeg har vært uten bv i over 24 timerdet har ikke skjedd siden i fjor sommer.. vi har rett og slett jobbet non stop siden kl 13.30 I går. La oss kl 1 i natt og pån igjen i dag. Nå var både jeg og mannen så utslitt at tuppa fikk ei skål godis og ipaden så vi voksne fikk ta en dupp på sofaen. Gode foreldre . Haha
Vi har fått gjort mye! Vi har flyttet ut av stuen og fått alt som sto der inn på vårt soverom, vi har fått soveplass på det framtidige gjesterommet. Vi har også båret det nye taket, gulvet og veggene som skal opp på stuen inn dit og revet den gamle stuen. Vi har revet, revet og revet. Og båret osv. Så nå har vi en velfortjent pause på "stuen" før vi skal starte på å rive siste rest.
Puh.
Da hadde jeg bare latt henne soveEr vel ikke vits å vekke sovende baby for å ta temperaturen? Eller la henne sove? Kjennes varm ut men ikke glovarm. Har hatt sånn 38 i temp idag, men ikke no høyere.
Er vel ikke vits å vekke sovende baby for å ta temperaturen? Eller la henne sove? Kjennes varm ut men ikke glovarm. Har hatt sånn 38 i temp idag, men ikke no høyere.
Hun har starta antibiotikakur da, og er ikke helt bra stakkar... så bare tenkte på om det var lurt å følge med på tempen liksom.. men er vel like viktog at hun får sove, den lille kroppen ♡Da hadde jeg bare latt henne sove
Så snill du erSender 20![]()
Tja om babyen ikke er glovarm hadde jeg latt henne soveEr vel ikke vits å vekke sovende baby for å ta temperaturen? Eller la henne sove? Kjennes varm ut men ikke glovarm. Har hatt sånn 38 i temp idag, men ikke no høyere.