Skravletråd Mars!

Hadde virkelig hopet seg opp! Men så ble det omtrent tomt og.. Mye klesvask med 3 barn og babyen gulper MYE. Og ikke rukket (orket) lagt sammen mellom slagene.. Bare slengt av stativet og lagt i sofaen. :p bruker ikke gjøre det men nå ble det vist slik.. Hehe..
Blir endel vask ja:P
Men jeg elsker klesvask da, og vasker heele tiden:P

Vært på legevakta vi. Ville ikke spise, greide ikke sove og bare gråt. Fikk litt feber også. Legen konstaterte ørenetennelse :O Fikk antibiotika
Uff! Så bra at dere dro til legevakten! Håper medisinen virker raskt på henne! Er så vondt å se de små syke :(

Og så er dåpsdagen kommet.

Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...
Gratulerer med den store dagen idag:D

God kveld :D hatt en fin dag?
Egentlig ikke.
Har vært sol og fint vær og alle ungene i nabolaget har vært ute og hatt det gøy.
Jeg har måtte holdt mine inne siden eldsten spydde på fredag kveld/natt til lørdag og jeg ikke ønsker å smitte halve nabolaget.
Har også nesten gått rundt og "ventet" på at frøkna også skal bli syk.
De har kjedet seg og småkranglet i hele dag

Egentlig ikke.
Har vært sol og fint vær og alle ungene i nabolaget har vært ute og hatt det gøy.
Jeg har måtte holdt mine inne siden eldsten spydde på fredag kveld/natt til lørdag og jeg ikke ønsker å smitte halve nabolaget.
Kjedelig!!! :o
Spysjuka er et hell!!
Håper det er over snart da

Egentlig ikke.

Slike dager er utrolig kjipe! Men godt dere holder inne å begrenser smitte! Mange som ikke gjør det :(

Back
Topp