Er det noe galt med det også nåKoselig tradisjon da
Jeg liker ikke lam...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe galt med det også nåKoselig tradisjon da
Jeg liker ikke lam...![]()
Sender 20Trenger en klem eller ti
Selvsagt gjør jeg detMen du svarer likevel![]()
Blir endel vask jaHadde virkelig hopet seg opp! Men så ble det omtrent tomt og.. Mye klesvask med 3 barn og babyen gulper MYE. Og ikke rukket (orket) lagt sammen mellom slagene.. Bare slengt av stativet og lagt i sofaen.bruker ikke gjøre det men nå ble det vist slik.. Hehe..
Så snill svigermor du harHadde (restene av) noe sånt liggende jeg også (vi har brukt fra haugen)
Svigermor brettet det i går...
Uff! Så bra at dere dro til legevakten! Håper medisinen virker raskt på henne! Er så vondt å se de små sykeVært på legevakta vi. Ville ikke spise, greide ikke sove og bare gråt. Fikk litt feber også. Legen konstaterte ørenetennelse :O Fikk antibiotika
Takk, det er godt med litt oppmuntringFlinke dere er![]()
StakkarVært på legevakta vi. Ville ikke spise, greide ikke sove og bare gråt. Fikk litt feber også. Legen konstaterte ørenetennelse :O Fikk antibiotika
Er jo mye arbeid på kort tid! Da trenger dere litt skrytTakk, det er godt med litt oppmuntring![]()
Gratulerer med den store dagen idagOg så er dåpsdagen kommet.
Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...
Sikkert helt perfekt kjemi mellom demJa var veldig gøy spesielt også siden de ikke har hilst på hverandre før heller. Skulle ikke tro det da vi møttes. Mini sovnet da vi hadde ca 15 min igjen før vi var hjemme totalt utslitt
Oi, det må ha vært deilig for dereJa han var nok det. Og sov helt til kl 06.47 idag. Uten oppvåkninger i natt
God kveldGod kveld jenter
Egentlig ikke.God kveldhatt en fin dag?
Kjedelig!!!Egentlig ikke.
Har vært sol og fint vær og alle ungene i nabolaget har vært ute og hatt det gøy.
Jeg har måtte holdt mine inne siden eldsten spydde på fredag kveld/natt til lørdag og jeg ikke ønsker å smitte halve nabolaget.
Har også nesten gått rundt og "ventet" på at frøkna også skal bli syk.
De har kjedet seg og småkranglet i hele dag
Hehe, takk duEr jo mye arbeid på kort tid! Da trenger dere litt skryt![]()
HalloGod kveld jenter
Hvordan er det mulig å elske klesvask?Blir endel vask ja
Men jeg elsker klesvask da, og vasker heele tiden![]()
Egentlig ikke.
Har vært sol og fint vær og alle ungene i nabolaget har vært ute og hatt det gøy.
Jeg har måtte holdt mine inne siden eldsten spydde på fredag kveld/natt til lørdag og jeg ikke ønsker å smitte halve nabolaget.
Har også nesten gått rundt og "ventet" på at frøkna også skal bli syk.
De har kjedet seg og småkranglet i hele dag