Skravletråd Mars!

Feberen hos frøkna er borte! Woho!

Men noen andre her som har erfaringer eller vet noe om nattskrekk? Kan babyer på 8 mnd ha det?

Jada, absolutt :))

Sto opp til å ikke ha bad i dag, det var ikke en del av planen min (mannen bare "glemte" å si at de skulle rive veggen...
Oooj! Det kunne han jo ha sagt da :O lenge uten bad?

God morgen jenter. Wow ligger å ammer og fikk nettopp frokost på sengen. Så deilig
Så heldig du er❤️

God morgen :) oii frokost på senga, heldig :D jeg fikk en "jeg tror J har bæsja" kommentar fra gubben hahaha :p
Idag er forresten min lille prinsesse 8mnd :D woop som tiden flyr :o
Haha!! "Elsker" å få sånne kommentarer av gubben!! :P

Gratulerer med 8 månedsdagen til snuppa di :D

Planer for dagen?

Oooj! Det kunne han jo ha sagt da :O lenge uten bad?
Vi har heldigvis toalett på vaskerommet,så jeg lir ingen nød :p det værste er at hele badet nå er støvet ned sånn at jeg har litt av en jobb.. kunne jo fått tatt ut klær og div liksom.. blæ.
De skal flytte veggen og sette inn ny dør, de sa at de håper å være ferdig i ettermiddag eller senest i morgen. Så det var bedre enn jeg fryktet.

Etter påske mister vi badet i ganske mange uker,,for da står renovering av det for tur. Men da har jeg i det minste fått tømt det og fått dusj på vaskerommet :p

Vi har heldigvis toalett på vaskerommet,så jeg lir ingen nød :p det værste er at hele badet nå er støvet ned sånn at jeg har litt av en jobb.. kunne jo fått tatt ut klær og div liksom.. blæ.
De skal flytte veggen og sette inn ny dør, de sa at de håper å være ferdig i ettermiddag eller senest i morgen. Så det var bedre enn jeg fryktet.

Etter påske mister vi badet i ganske mange uker,,for da står renovering av det for tur. Men da har jeg i det minste fått tømt det og fått dusj på vaskerommet :p
Ah, saved by that one da. :p

Oj! Ja, hadde vært greit med litt beskjed så du kunne tømt badet liksom. Slapp å vaske alt på nytt.
Dusj på vaskerommet faktisk. Midlertidig eller permanent?

Elsker snap oppdateringene dine av oppussinga btw :p

Feberen hos frøkna er borte! Woho!

Men noen andre her som har erfaringer eller vet noe om nattskrekk? Kan babyer på 8 mnd ha det?
MJ har nattskrekk, hva lurer du på?
Jeg er usikker på når hun fikk det da hun aldri har sovet og alltid skreket på natten.

Back
Topp