Skravletråd Mars!

MJ har nattskrekk, hva lurer du på?
Jeg er usikker på når hun fikk det da hun aldri har sovet og alltid skreket på natten.
Hvordan er det liksom? Om det kan være det L har?

Skjer rundt 3 ganger i uka ca. Sover ekstremt urolig, begynner plutselig å hylgråte og skrike masse. Og kaver og krabber rundt. Å ta henne opp virker så gjør det verre. Ellers varer det i runder på 2 til 10 minutter, flere ganger. Inatt var det ille ... zzzz

Haha!! "Elsker" å få sånne kommentarer av gubben!! :P

Gratulerer med 8 månedsdagen til snuppa di :D

Planer for dagen?
Hahah jeg svarte "jaa og????" Haha men skjønte jo fort at denne diskusjonen var dum å ta så jeg skifta bleien bare :p

Hoho 8mnd allerede. Sitter å lurer på hvor tiden ble av :o

Idag er jeg og J alene hjemme. Gubben skulle ordne noen bildeler :) så håper ikke det tar alt for lang tid :p

Hva med deg?

Har alle hatt en fin helg?

Så heldig du er❤️

Haha!! "Elsker" å få sånne kommentarer av gubben!! :P

Gratulerer med 8 månedsdagen til snuppa di :D

Planer for dagen?
Det høres ut som en flott morgen :)
Nydelig start:)
God morgen :) oii frokost på senga, heldig :D jeg fikk en "jeg tror J har bæsja" kommentar fra gubben hahaha :p
Idag er forresten min lille prinsesse 8mnd :D woop som tiden flyr :o
Gratiss:)) ja gubben var på vei til jobb så fant han ut han hadde fri. Så han lagde frokost ed det samme:) men når jeg begynnte å spise den lå han og L og snorka høyt :)

Sykdom i hus, så ble bare mest inne og pleie sykt barn. Enn du?

Ikke noe gøy å høre slik; (
Joda hektisk faktisk. Har ikke hatt tid omtrent å sitte her eller på face. Egenlig mye å gjøre i dag også men nå venter jeg på øb. Trener og styret skal komme sukk

Så skal jeg for dette å lage korta

Ikke noe gøy å høre slik; (
Joda hektisk faktisk. Har ikke hatt tid omtrent å sitte her eller på face. Egenlig mye å gjøre i dag også men nå venter jeg på øb. Trener og styret skal komme sukk

Så skal jeg for dette å lage korta
Nei :/ masse feber og en tur på legevakta fredag.

du har visst mye du har gjort og skal gjøre ja :p

Back
Topp