Skravletråd Mars!

god påske alle sammen ! :)

her er mannen hjemme. N ville ikke spise frokost eller i bhg idag, men var greit når henne kom dit da :)
glukosebelastningen er fin, så kan ete akkurat hva jeg vil jeg :p

Hva har dere for planer i dag da?

Ikke stort, se om jeg kommer meg en tur på senteret for å kjøpe snop og burn. Kjenner jeg må ha noe å tygge på når jeg skal sitte å kjede meg her videre og maten ikke er spesielt godt :P

Hei og hopp!
Ønsker alle en fin dag!
Her skal vi kjøpe sykkel til O.J. :D

huff , vært der lenge nå?
Hvordan er formen hennes?

Hvert her siden torsdag så mer enn lenge nok :P formen hennes kunne helt klart hvert bedre, men er på bedringens vei da. Så jeg har jo et håp om at vi kan få reise hjem hver dag :P

Hvert her siden torsdag så mer enn lenge nok :p formen hennes kunne helt klart hvert bedre, men er på bedringens vei da. Så jeg har jo et håp om at vi kan få reise hjem hver dag :p
Da begynner det å bli en stund ja...funnet ut hva som er gale?

Da begynner det å bli en stund ja...funnet ut hva som er gale?

Ja så å sitte på dette lille rommet sånn 23-24 timer i døgnet merkes godt på humøret nå Haha så savner vi lillebror som da har hvert hos min mor siden torsdag...
De vet ikke hva som var problemet i utgangspunktet, og venter på en del prøvesvar. Men hun har fått lungebetennelse også nå da :P

Ja så å sitte på dette lille rommet sånn 23-24 timer i døgnet merkes godt på humøret nå Haha så savner vi lillebror som da har hvert hos min mor siden torsdag...
De vet ikke hva som var problemet i utgangspunktet, og venter på en del prøvesvar. Men hun har fått lungebetennelse også nå da :p

Skjønner du savner han ja,..håpe dere snart kan reise hjem!
God bedring

Back
Topp