Haha.. noe så altfor mye om man sammenligner med meg som barn ogLik sin mor da eller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. noe så altfor mye om man sammenligner med meg som barn ogLik sin mor da eller?![]()
Ha ha såpass jaHaha.. noe så altfor mye om man sammenligner med meg som barn oghaha
Jeg ville latt henne soveEr vel ikke vits å vekke sovende baby for å ta temperaturen? Eller la henne sove? Kjennes varm ut men ikke glovarm. Har hatt sånn 38 i temp idag, men ikke no høyere.
Venter fortsattHihi,fikk visst ånden over megsender over imorgen, tomt her!
![]()
Jobbet her i 15 år snartJa. Hadde vel blitt hardt med barn og 130%jobbhvor lenge har du vært i tollvesenet da?
Handlet ullklærKengu, du er helt rå i nettshopping duHva er det du kjøpte i dag?
Planen for dagen er å slappe av. Dersom sola dukker opp tar vi oss en tur ut..Hva er dine planer for dagen?
Hva har dere for planer i dag da?
Fortsatt på sykehuset?Ikke stort, se om jeg kommer meg en tur på senteret for å kjøpe snop og burn. Kjenner jeg må ha noe å tygge på når jeg skal sitte å kjede meg her videre og maten ikke er spesielt godt![]()
Fortsatt på sykehuset?
huff , vært der lenge nå?Ja fortsatt på sykehuset...
huff , vært der lenge nå?
Hvordan er formen hennes?
Hei og hopp!
Ønsker alle en fin dag!
Her skal vi kjøpe sykkel til O.J.![]()
Da begynner det å bli en stund ja...funnet ut hva som er gale?Hvert her siden torsdag så mer enn lenge nokformen hennes kunne helt klart hvert bedre, men er på bedringens vei da. Så jeg har jo et håp om at vi kan få reise hjem hver dag
![]()
Som vi har kjøpt ja...kun arvet en trehjulssykkel etter kusina tidligere...så det er stasEr det hans første sykkel?![]()
Da begynner det å bli en stund ja...funnet ut hva som er gale?
Som vi har kjøpt ja...kun arvet en trehjulssykkel etter kusina tidligere...så det er stas
Også kjøper vi sånn stang til, så xxl hadde det for 149,-![]()
Ja så å sitte på dette lille rommet sånn 23-24 timer i døgnet merkes godt på humøret nå Haha så savner vi lillebror som da har hvert hos min mor siden torsdag...
De vet ikke hva som var problemet i utgangspunktet, og venter på en del prøvesvar. Men hun har fått lungebetennelse også nå da![]()