På jobb en tur i ettermiddag for æ ta startkursHva har dere for planer i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På jobb en tur i ettermiddag for æ ta startkursHva har dere for planer i dag da?
På anton sport. Medøemstilbud , men gratis å melde seg innOj! Hvor handlet du?
Tja rydde hus ser jeg...På jobb en tur i ettermiddag for æ ta startkursenn du?
Jeg har tatt kjøkkenet og klærne. Huset ble vaska og rydda i går heldigvis. Så slipper det før jobb idagTja rydde hus ser jeg...
TakkPå anton sport. Medøemstilbud , men gratis å melde seg inn![]()
Huset ble vaska lørdag men fultt ab bøss ser jeg..Jeg har tatt kjøkkenet og klærne. Huset ble vaska og rydda i går heldigvis. Så slipper det før jobb idag![]()
Det kan hendeTakkmå inn å sjekke
kanskje man finner noen kupp
![]()
Hoho her snorker de også! I kor faktiskGratiss) ja gubben var på vei til jobb så fant han ut han hadde fri. Så han lagde frokost ed det samme
men når jeg begynnte å spise den lå han og L og snorka høyt
![]()
Vet jo aldriDet kan hende![]()
Ja. Blir fort til at man må rydde ofteHuset ble vaska lørdag men fultt ab bøss ser jeg..
kjøkkenet må ryddes og klær vaskes
Hahah jeg svarte "jaa og????" Haha men skjønte jo fort at denne diskusjonen var dum å ta så jeg skifta bleien bare
Hoho 8mnd allerede. Sitter å lurer på hvor tiden ble av
Idag er jeg og J alene hjemme. Gubben skulle ordne noen bildelerså håper ikke det tar alt for lang tid
Hva med deg?
Nope . Jeg er hvertfall fornøydVet jo aldri![]()
Ha ha vil ikke sove daPåtide og legge seg på første lur sammen med frøkna. Om hun bare kunne slutte å krabbe til vinduskarmen for å stå![]()
Det skjønner jeg. Du sparte jo mye pengerNope . Jeg er hvertfall fornøyd
Hun er bare rampHa ha vil ikke sove da
Det gjorde jegDet skjønner jeg. Du sparte jo mye penger![]()
God morgen
nettshoppet litt jeg , nå er nok en julegave i boks.![]()
Hva har dere for planer i dag da?
Lik sin mor da eller?Hun er bare ramp![]()