Skravletråd Mars!

Gratiss:)) ja gubben var på vei til jobb så fant han ut han hadde fri. Så han lagde frokost ed det samme:) men når jeg begynnte å spise den lå han og L og snorka høyt :)
Hoho her snorker de også! I kor faktisk :p men det er ikke sånn høy og irriterende snorking :p lille J høres ut som en liten gris når de små snorkelydene kommer :p oink oink

Hahah jeg svarte "jaa og????" Haha men skjønte jo fort at denne diskusjonen var dum å ta så jeg skifta bleien bare :p

Hoho 8mnd allerede. Sitter å lurer på hvor tiden ble av :eek:

Idag er jeg og J alene hjemme. Gubben skulle ordne noen bildeler :) så håper ikke det tar alt for lang tid :p

Hva med deg?

Hehe.. Det er helt sprøtt hvor fort tiden flyr.. Føles som om snuppa ble født i går og i morgen er hun 3 mnd allerede.. :O Når begynner du i arbeid igjen?

Jeg har nettopp fått lagd meg litt havregrøt :)
Snuppa ligger og dupper nå... Jeg får se om jeg kanskje tar å triller en tur, men er litt usikker siden hun er blitt forkjøla igjen.. Jeg får se an været litt. Akkurat nå er det overskyet her..

Jeg tror det blir en rolig dag i dag.. I går ble det litt for mye på snuppa og vi kom hjem sent.. Tenkte hun skal få hvile litt ekstra i dag... I morgen er det 3 måneders kontrollen.. Gruer meg som en unge til at hun skal få disse vaksinene.. blææh..:(

Ser at det ikke er noen som har lagd paradise-tråd enda :P Tenkte å se om jeg får tid til å gjøre det i dag :D Hehe :)
Fikk ikke gjort det i forrige uke, siden jeg ikke fikk sett episodene før nå i helga. Syns det er så kjipt at de sender episodene 22.30 istedet for 21.30...
Hva syns du om deltagerne så langt? :)

Back
Topp