Det har man vel ofte som gravidKom meg i seng og sov utrolig godt. Hadde noen merkelige drømmer da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har man vel ofte som gravidKom meg i seng og sov utrolig godt. Hadde noen merkelige drømmer da
Sender du litt energi denne veien?!Effektiv morgen! Klokken e såvidt halv 9 og huset er vaska![]()
Hihi,fikk visst ånden over megSender du litt energi denne veien?!
Flink du er!
Er visst smittsomtHar blitt det jeg også![]()
Var litt hektisk jaOj. Det er mye arbeid det![]()
Du får en bøtte av megTrenger en klem eller ti
Ja. Hadde vel blitt hardt med barn og 130%jobbVar litt hektisk ja
Før jeg fikk barn da![]()
Hmm. Nei hun er jo ikke det.. Tenktenførst at det kanskje er lurt å følge med på tempen hennes, men hun trenger å sove også , så tror jeg bare lar henne gjøre det..Tja om babyen ikke er glovarm hadde jeg latt henne sove
Så snill du er
Men en baby som ikke vil sove når du skal opp kl 5 morgenen etter er ikke fult så morsomtHelt perfekt er morsomt![]()
Nei det er jo ikke morsomt i det hele tatt! Noe spes som gjør at han ikke vil sove?Men en baby som ikke vil sove når du skal opp kl 5 morgenen etter er ikke fult så morsomt![]()
Jeg kan ikke se det er noen grunn til det.Nei det er jo ikke morsomt i det hele tatt! Noe spes som gjør at han ikke vil sove?
Sånn å forstå ja.. sånn som mi pleier å være detJeg kan ikke se det er noen grunn til det.
Han våknet og var sutrete, tok han litt opp på fanget, tilbød han puppen men han ville ikke ha den, sovnet på armen min og ville helst bare sove der. Tilbake i sengen var ikke populært
Sitter rett utenfor rommet hans nå og det høres ut som om han er ved å vugge seg selv i søvn nå...Sånn å forstå ja.. sånn som mi pleier å være det![]()
Tviler akkurat nå, men holder motet oppeFår satse på dere blir ferdig da så dere får dere en hyttetur![]()
Ja, snart. Det værste er heldigvis over nå.Men du skal ta det med ro !
Sånn ser en liten del av stua mi ut.
Tuppa kaller det "den ødelagte stua " hehe