Skravletråd Mars!

Tja 450 til500 000 å det er vel ikke uvanligi noen bransjer det
Det er ingen uvanlig lønn, syns bare det er veldig lite for er sjefslønn.
Om det er uvanlig er en ting, om man mener den er høy eller lav er en annen

Det er ingen uvanlig lønn, syns bare det er veldig lite for er sjefslønn.
Om det er uvanlig er en ting, om man mener den er høy eller lav er en annen
Selvsagt er det en annen ting men nå er det nå engabg sånn at det er lønnen og man godtar den når man skriver under kontrakt.
Selv om dy synes det er lite er det ikke sikkert de dynes det :)

Selvsagt er det en annen ting men nå er det nå engabg sånn at det er lønnen og man godtar den når man skriver under kontrakt.
Selv om dy synes det er lite er det ikke sikkert de dynes det :)
Jo selvfølgelig.
Tenker bare det er veldig mange yrker men tjener godt over 500k uten sjefstilling eller personalansvar.

Ja det var vel kanskje litt vel tidlig. Håper dere fikk sove igjen!

Her har vi vært mer eller mindre våkne siden kl 03. Lille er i dårlig form og får ikke sove stakkar... bæska seg helt ned har hun gjort også, så jeg har hatt henne i badet og vaska klær. Og nå var det ikke sjans i havet å få henne til å sovne.

Stakkar lita. God bedring og håper det ble litt mer søvn.

Og så er dåpsdagen kommet.

Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...

Til lykke med dåpsdagen

God påske :)
Skal bruke mye tid med mannen nå. Så er her etter tid med han og en stund før frokost. N er jo i bhg for hun har bare godt av det :)
Mannen har ferie nå så :D dumt han ble permittert men vi klarer oss. Vi har sparepenger om noe dyrt brått skjer

Skal lese litt bakover nå :)

Og så er dåpsdagen kommet.

Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...
Gratulerer med dåpsdagen og lykke til :)

Ja det var vel kanskje litt vel tidlig. Håper dere fikk sove igjen!

Her har vi vært mer eller mindre våkne siden kl 03. Lille er i dårlig form og får ikke sove stakkar... bæska seg helt ned har hun gjort også, så jeg har hatt henne i badet og vaska klær. Og nå var det ikke sjans i havet å få henne til å sovne.
Masse god bedring til lille :)
Effektiv morgen! Klokken e såvidt halv 9 og huset er vaska :)
Så effektiv da :D kun ligget i sengen siden 08:20 :p

Men så er mange yrker overbetalt etter min mening og mange underbetalt. Lønn gjenspeiles ikke i ansvar og utdanning ofte. Slik det egentlig burde vært..
Klart det. Mye avhengig om det er privat eller offentlig også.

Back
Topp