Det skal ihvertfall jegTrøtt kjenner jeg. Lurer på om jeg snart skal legge meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal ihvertfall jegTrøtt kjenner jeg. Lurer på om jeg snart skal legge meg
Vi har detSå bra dere har hatt det koselig![]()
Tror ikke de er helt enigKul mamma da![]()
Ligger vel utbetalt rundt det. Kansje 20/21. Søstra mi har vel 26. Men det er butikksjefBlir vel rundt 18-19 i mnd tenker jeg
Jøss, får man ikke mer enn det som butikksjef...Ligger vel utbetalt rundt det. Kansje 20/21. Søstra mi har vel 26. Men det er butikksjef
Det er vel grei betaling det ?trekker vel en gid del i skatt igsåJøss, får man ikke mer enn det som butikksjef...
Jeg har bittesmå med gull, liten med sølv, mellom med rosa og stor med perlemorHar lyst på liten i blå, turkis og rosa.
Jeg har sort og sølv![]()
Vi har det alltid første påskedag.
Tidligere var det alltid hos mamma, de siste årene har jeg tatt over
En butikksjef har vel også personal ansvar, selv om det er etter skatt vil det vel ikke være en årslønn på mer enn rundt 450k, og til en sjefsstilling syns jeg det høres lite ut..Det er vel grei betaling det ?trekker vel en gid del i skatt igså
Guri, det var litt av en mengde!!![]()
Føler med deg.Hadde virkelig hopet seg opp! Men så ble det omtrent tomt og.. Mye klesvask med 3 barn og babyen gulper MYE. Og ikke rukket (orket) lagt sammen mellom slagene.. Bare slengt av stativet og lagt i sofaen.bruker ikke gjøre det men nå ble det vist slik.. Hehe..
Det er utbetalt altså. Men sjefene har generelt ikke mye mer i lønn. De er vel noen få kroner over de andre i timen.Jøss, får man ikke mer enn det som butikksjef...
Skjønte det, men butikksjef har vel også personalansvar og 26k utbetalt i måneden er ikke mer enn en årslønn på rundt 450k og det er lite for en sjefslønn...Det er utbetalt altså. Men sjefene har generelt ikke mye mer i lønn. De er vel noen få kroner over de andre i timen.
Ah. Ok. Enig med deg. En sjef, som i butikk, har enormt ansvar. Hun jeg jobber for har 19 ansatte under seg. Og ansvar for alle og må svare for alle. De er under mye press. Og alltid på jobb. og som regel får de ikke overtidsbetaling heller. Det skal tas ut i avspasering, noe de aldri har mulighet til heller. Så det er ikke mye lønn for så mye ansvarSkjønte det, men butikksjef har vel også personalansvar og 26k utbetalt i måneden er ikke mer enn en årslønn på rundt 450k og det er lite for en sjefslønn...
Akkurat det jeg mener (ja jeg har også jobbet i butikk og sett det).Ah. Ok. Enig med deg. En sjef, som i butikk, har enormt ansvar. Hun jeg jobber for har 19 ansatte under seg. Og ansvar for alle og må svare for alle. De er under mye press. Og alltid på jobb. og som regel får de ikke overtidsbetaling heller. Det skal tas ut i avspasering, noe de aldri har mulighet til heller. Så det er ikke mye lønn for så mye ansvar
Blomster
Du da?
Hadde (restene av) noe sånt liggende jeg også (vi har brukt fra haugen)Guri, det var litt av en mengde!!![]()