Skravletråd Mars!

Guri, det var litt av en mengde!!:P

Hadde virkelig hopet seg opp! Men så ble det omtrent tomt og.. Mye klesvask med 3 barn og babyen gulper MYE. Og ikke rukket (orket) lagt sammen mellom slagene.. Bare slengt av stativet og lagt i sofaen. :p bruker ikke gjøre det men nå ble det vist slik.. Hehe..

Hadde virkelig hopet seg opp! Men så ble det omtrent tomt og.. Mye klesvask med 3 barn og babyen gulper MYE. Og ikke rukket (orket) lagt sammen mellom slagene.. Bare slengt av stativet og lagt i sofaen. :p bruker ikke gjøre det men nå ble det vist slik.. Hehe..
Føler med deg.
Er bare 3 barn her og veldig mye....
Har du to maskiner, eller en med stor kapasitet?
Vi har en med 11 kg kapasitet

Skjønte det, men butikksjef har vel også personalansvar og 26k utbetalt i måneden er ikke mer enn en årslønn på rundt 450k og det er lite for en sjefslønn...
Ah. Ok. Enig med deg. En sjef, som i butikk, har enormt ansvar. Hun jeg jobber for har 19 ansatte under seg. Og ansvar for alle og må svare for alle. De er under mye press. Og alltid på jobb. og som regel får de ikke overtidsbetaling heller. Det skal tas ut i avspasering, noe de aldri har mulighet til heller. Så det er ikke mye lønn for så mye ansvar

Ah. Ok. Enig med deg. En sjef, som i butikk, har enormt ansvar. Hun jeg jobber for har 19 ansatte under seg. Og ansvar for alle og må svare for alle. De er under mye press. Og alltid på jobb. og som regel får de ikke overtidsbetaling heller. Det skal tas ut i avspasering, noe de aldri har mulighet til heller. Så det er ikke mye lønn for så mye ansvar
Akkurat det jeg mener (ja jeg har også jobbet i butikk og sett det).
En jobb med så stort ansvar bør ligge på en årslønn på 650+

Og så er dåpsdagen kommet.

Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...

Back
Topp