Nei jeg kom borti den da jeg tok bildet. Fant ut det var honning jeg ogsåEr den p' en der fra før? Rart det ikke er Honning?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg kom borti den da jeg tok bildet. Fant ut det var honning jeg ogsåEr den p' en der fra før? Rart det ikke er Honning?![]()
Bra du fant ut av detNei jeg kom borti den da jeg tok bildet. Fant ut det var honning jeg også
Måtte bare tenke littBra du fant ut av det![]()
Det er ingen uvanlig lønn, syns bare det er veldig lite for er sjefslønn.Tja 450 til500 000 å det er vel ikke uvanligi noen bransjer det
Selvsagt er det en annen ting men nå er det nå engabg sånn at det er lønnen og man godtar den når man skriver under kontrakt.Det er ingen uvanlig lønn, syns bare det er veldig lite for er sjefslønn.
Om det er uvanlig er en ting, om man mener den er høy eller lav er en annen
Jo selvfølgelig.Selvsagt er det en annen ting men nå er det nå engabg sånn at det er lønnen og man godtar den når man skriver under kontrakt.
Selv om dy synes det er lite er det ikke sikkert de dynes det![]()
Mhm...men ikke alltid lønn gjenspeiler arbeidsmengde eller ansvar.
Men så er mange yrker overbetalt etter min mening og mange underbetalt. Lønn gjenspeiles ikke i ansvar og utdanning ofte. Slik det egentlig burde vært..Jo selvfølgelig.
Tenker bare det er veldig mange yrker men tjener godt over 500k uten sjefstilling eller personalansvar.
Ja det var vel kanskje litt vel tidlig. Håper dere fikk sove igjen!
Her har vi vært mer eller mindre våkne siden kl 03. Lille er i dårlig form og får ikke sove stakkar... bæska seg helt ned har hun gjort også, så jeg har hatt henne i badet og vaska klær. Og nå var det ikke sjans i havet å få henne til å sovne.
Og så er dåpsdagen kommet.
Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...
Føler med deg.
Er bare 3 barn her og veldig mye....
Har du to maskiner, eller en med stor kapasitet?
Vi har en med 11 kg kapasitet
Å mange yrker man tjener mindre selv med personalansvar også dessverreJo selvfølgelig.
Tenker bare det er veldig mange yrker men tjener godt over 500k uten sjefstilling eller personalansvar.
Enig med degMen så er mange yrker overbetalt etter min mening og mange underbetalt. Lønn gjenspeiles ikke i ansvar og utdanning ofte. Slik det egentlig burde vært..
Gratulerer med dåpsdagen og lykke tilOg så er dåpsdagen kommet.
Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...
Masse god bedring til lilleJa det var vel kanskje litt vel tidlig. Håper dere fikk sove igjen!
Her har vi vært mer eller mindre våkne siden kl 03. Lille er i dårlig form og får ikke sove stakkar... bæska seg helt ned har hun gjort også, så jeg har hatt henne i badet og vaska klær. Og nå var det ikke sjans i havet å få henne til å sovne.
Så effektiv daEffektiv morgen! Klokken e såvidt halv 9 og huset er vaska![]()
Ææh den snøen din liker jeg ikke, det var sinnsykt mye ogsåHahha. Trokke energien holder til detmå ut å måkke snø og :O
Klart det. Mye avhengig om det er privat eller offentlig også.Men så er mange yrker overbetalt etter min mening og mange underbetalt. Lønn gjenspeiles ikke i ansvar og utdanning ofte. Slik det egentlig burde vært..
Ja. Nå er alt shaina og godt er detMasse god bedring til lille![]()
Så effektiv dakun ligget i sengen siden 08:20
![]()
Jaaa. Og blir jo bare mer og merÆæh den snøen din liker jeg ikke, det var sinnsykt mye også![]()
Jøss, flere med klister i sofaen?!Får ta bilde i morravi datt liksom ned i sofaen og kom ikke opp igjen
![]()