Eller god ettermiddagGod morgen !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller god ettermiddagGod morgen !
Ja de4 vet jegHeldig allikevel![]()
Ja eller detEller god ettermiddag![]()
Om det er då mye skal jeg starte i butukk hvertfallTenker du butikkyrket? Tror ikke det er såpass for en full dagtidsstilling.
Jeg tenkte med den utdannelsen...Tenker du butikkyrket? Tror ikke det er såpass for en full dagtidsstilling.
Var ikke snakk om butikk yrke, jeg siktet til den utdannelsen hun tarOm det er då mye skal jeg starte i butukk hvertfall
Gratulerer så myeNye stuemøbler på plass*happy*
Ååja. Ja, det høres mer rett ut daJeg tenkte med den utdannelsen...
Juhu, så gøyNye stuemøbler på plass*happy*
Jeg misforsto. Var ikke detOm det er då mye skal jeg starte i butukk hvertfall
Jaaaaa kjempe gøyJuhu, så gøy![]()
Eventuelt jeg som uttalte meg uklartJeg misforsto. Var ikke detvar for bachelor i økonomi og ledelse
![]()
Bra startlønn det daÅåja. Ja, det høres mer rett ut dahehe. Variabelt ift bransje. Men rundt det punktet er vel startlønn
Det har jeg også selv om jeg ikke jobber i barnehageÅ jobbe i bhg har sine negative sider merker jeg...
*barneaang på repeat i hodet*
Ja ble detJa da ble det litt søvn da![]()
Så kjedelig de bor så langt borte.Da har vi vært på besøk hos ene niesen til gubben og mannen hennes. Mini og sønnen deres fant tonen og storkoste seg. Eneste kjedelige er at det er en ca 3 timers kjøretur inkl 2 ferjer på veien og mini hater å kjøre bil så ble sutring og hyling store deler av veien. Nå venter vi på siste ferje og satser på at siste stykke hjem går fint med en trøtt gutt som egentlig burde vært på vei i seng nå