Skravletråd Mars!

Jeg er litt ute av drifte idag x) halvsover :p N kommer ikke til å sove før 20/21 pga sen dupp så blæææ mammaen sovner vel først xD

Høres jo helt supert ut:D
Hva skal du servere?
Hva kan man servere når det er første påske dag :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Tenke, tenke...

Hallo, det kan da ikke bli noe annet enn lammestek

Han sovnet selvsagt nettopp nå når vi er 15 min hjemmefra. Han er håpløs slik, skal myyye til før han sovner i bil, nå har han sutret og hylte i nesten 3 timer før han omsider sovnet av utmattelse og trøtthet. Så våkner han når vi skal lirke han ut av bilstolen. Skjer hver gang de få gangene han sovner i bilen. Heldigvis sovner han kjapt i sengen igjen. Må bare få på han pyjamas
Pleier å ta på pysjen før vi drar når vi skal på slike turer vi :P

Pleier å ta på pysjen før vi drar når vi skal på slike turer vi :P
Egentlig vi også men vi ble mye lenger enn jeg hadde planlagt. Hadde egentlig planlagt å dra slik vi var hjemme til 18 tiden men gubben er ekspert på å dra ut tiden og er ikke den som ser på klokken og tenker at vi kanskje må komme oss hjem og få mini i seng. Jeg "maste" på han i 1 time før han omsider forsto at nå måtte vi faktisk dra. Jeg fikk "straffen" med å sitte bak med en hylende overtrøtt gutt som ville hjem i seng.

Må si meg imponert. Mini sovnet i bilen når vi hadde ca 15 min igjen før vi var hjemme. Og han sovner aldri i bil. Gjør han det våkner han når vi skal ta han ut av stolen og inn hjemme. I kveld derimot sov han seg gjennom at vi tok han ut av bilstolen, bar han inn, byttet bleie og tok på pyjamas og bar han i seng:-)

Må si meg imponert. Mini sovnet i bilen når vi hadde ca 15 min igjen før vi var hjemme. Og han sovner aldri i bil. Gjør han det våkner han når vi skal ta han ut av stolen og inn hjemme. I kveld derimot sov han seg gjennom at vi tok han ut av bilstolen, bar han inn, byttet bleie og tok på pyjamas og bar han i seng:)
Var nok trøtt og sliten da

Var nok trøtt og sliten da
Tydeligvis. Sov ikke så mye på luren i formiddag. Måtte stoppe underveis og la han sovne i vognen og sove der. Når vi prøvde å flytte han over i bilen igjen så våknet han. Har styrt veldig på og lekt med sønnen til gubbens niese i dag så er nok trøtt ja

160 timen pluss tillegg. Jeg skal nok ligge rundt 167 egentlig når vi får regna sammen annsiniteten min fra tidligere jobber :) men det er tilleggene som utgjør mye av min lønn siden jeg skal jobbe kveldsvakt. Da har jeg vel 180-190 vanlige kvelder. Og lørdagskvelder godt over 240 tror jeg
Tenker du butikkyrket? Tror ikke det er såpass for en full dagtidsstilling.

Det må jeg jo si var godt betalt! Ellers så tjener jeg bare veldig dårlig har bachelorgrad. 8 års ansinitet og grunnlønna er 390' om jeg ikke har regna helt på jordet så er det en timesats på 220 ca. 290 på kveld

Back
Topp