Skravletråd Mars!

God morgen.

Her er huset fullt av folk som sover eller hviler. Fire stykker kom for 45 minutter siden etter å ha kjørt i natt. Eldstemann har stått opp men ligger på sofaen og koser med bestemor (som altså er av dem som er kommet)

Jeg rydder og vasker badet jeg da, siden jeg ikke kan gå opp og begynne å bake kake eller steke kylling, ordne blomster eller rydde og vaske stua...
Lykke til med alt som må ordnes:)

Wow! Mamma vil låne N par timer i ettermiddag, så da ble det barnefri :p

Jobb kontrakt signert og jeg starter mandag med kurs :)

Jeg er trøtt men kan egentlig ikke klage.. Baby fikk mat i 5 tiden og 7-8 og så sov hun til halv 10. Jeg fikk en time med de store alene. Herlig! Nå sover hun igjen :p

Lurer på å blåse ut noen egg. Aldri gjort det før sp det greier jeg sikkert?

Oi, dette blir stor familiemiddag.
Alle har hittil sagt ja så til nå er vi 8 voksne og vi mangler å invitere en :)
Kommer til å bli så koselig

Har to meeeeget flaue guttunger i hus da mor føler seg bedre og danser rundt i huset til "that bass" :P

Hva ligger egentlig lønnen på i en slik jobb?
160 timen pluss tillegg. Jeg skal nok ligge rundt 167 egentlig når vi får regna sammen annsiniteten min fra tidligere jobber :) men det er tilleggene som utgjør mye av min lønn siden jeg skal jobbe kveldsvakt. Da har jeg vel 180-190 vanlige kvelder. Og lørdagskvelder godt over 240 tror jeg

Men om de stusser bør de jo heller kontrollere om ikke så lenge? Er jo stort sett bare et blaff ;)

Deilig med barnefri! ;) nyt det.
Har time på sykehuset 29. Da sjekker de det :)
Jeg er ikke så glad for det, men vi koser oss med film vi da ❤️ med snop og brus. Kan telle med en hånd hvor ofte vi har spurt om fri uten om viktig ting som oul, foreldremøte osv :p
Så det blir uvant å ha hun sovende borte neste helg :O

Back
Topp