Det skjønner jeg..Kanskje jeg kjeder meg nok etterhvert til å fullføreblei lei etter jeg strikka tepper til alle tante barna til jul
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg..Kanskje jeg kjeder meg nok etterhvert til å fullføreblei lei etter jeg strikka tepper til alle tante barna til jul
![]()
Ja er nok greit å få det unnaTakk for det du. Må ta det før det blir kaos på smågodt. Folk tar jo helt av
Greit å handle på formiddagen og ikke vente til mannen er ferdig på jobb![]()
Høres ut som en god plan!! Lad opp batteriene
Hvordan går det med dere nå?![]()
Nei, nå er det på tide å bytte til sportsdelen ser jeg! Babyen min begynner å bli stor7 mnd i morgen, og plussgrader hver dag er er faktum. Tror det skal bli deilig for lille W, selv om han er fint fornøyd i bagen fortsatt!
Oj vi skiftet da poden var 5 mnd vi.. min ville ikke ligge mer da
Flere som også spiser sen frokost ja![]()
Lille J sovna i fanget mitt mens vi så på vaskemaskinenså nå får jeg spist og sett en episode av Kardashians
![]()
jepp jeg er litt sen med den, for orker ikke å spise noe med en gang![]()
haha såpass ja!kos deg
![]()
Vi hadde sånn liten ryggstøtte i bagen vi sånn at hun kom opp å fikk se, så fikk vi beholdt bagen lengre.
Vi hadde også plate men jeg synes ikke han satt godt så vi skiftet hele vogna.Bytta ved 1 år vimen har plate til ryggen som kan heves da. Og ringer til seler.
Frokost.. Har jeg ikke spist enda.. Blir vel..
Vi og. Nærmere 1 år. Herlig!
sover sånn passejeg drømmer så fælt og bekkenet er ikke så godt, men kunne hatt det verre
svigermor bor i akershus
skal ta det helt med ro nå frem til vi skal dra <3
har du sovet godt i natt?![]()
Takk for at du tenker på meg ♡
Må bare ut av huset litt, blir gæren av å sitte her
Joda, det er gøy, men jeg er jo så redd for å velge feil, det er det værste.. men får håpe det blir rett
Aner ikke helt hva det blir å spise, datteren til venninna som får bestemme litt tenker jeg, hun kutta fingeren i går og måtte sy, så da er det best å være hjemme fra bhg med mammaenten så blir det vel hjemme hos de eller på café.
Håper alle vondtene deres går over raskt <3Vi er blå og forslåtte men ellers ok. Fikk oss en real støkk da.
Tiden går heldigvis kjappere dette svangerskapet et forrige siden jeg har ei jeg må henge påSkjønner deg veldig godt..Var sykemeldt gjennom nesten hele svangerskapet selv. Jeg måtte ut noen små turer hver dag. Hvis ikke tørna jeg.. Gubben merket veldig godt på humøret mitt når jeg ikke hadde vært ute... Det som var så kjipt var at alle min venninner og nære jobbet, så jeg hadde liksom veldig få å henge sammen med i hverdagene..
Hehe.. Du kommer nok til å velge de rette tingene og sluttresultatet kommer til å bli kjempe fint <3
uff.. stakkar, hvordan klarte hun å kutte fingeren sin?
Tiden går heldigvis kjappere dette svangerskapet et forrige siden jeg har ei jeg må henge på
Syns det er greit å komme meg ut noen turer når snekkerne bråker som værst . Har ei venninne som heldigvis har fri på dagtid noen dager, så da lurer jeg henne til å henge med meg
Hun hang seg fast i et gjerde..
Så hun fik bestemme at vi skal på cafe og kose oss snart her nå![]()
Ja, hun måtte få bestemme i dagStakkar lita!!Godt hun fikk bestemme hvor dere skulle lunsje i dag da
![]()
Dere må kose dere masse. Nyt sola!!
Vi skravles![]()
Hahaha I feel yajeg er ikke så fan av det som gravid, blir bare sur av slike serier dahaha
Så koseligFikk forreten kjøpt gravlysså i helgen skal jeg ta med meg nevøen min å tenne lys på oldeforeldrene og onkel sin grav
![]()
apropos PH, vet du når årets sesong begynner?Hahaha I feel yada jeg gikk gravid så jeg på Paradise hotel, satt å kjefta forran tv'n "men er du helt teit eller...aaaah" haha så samboer ga meg PH forbud til slutt haha
men jeg holdt det ikke
![]()
Ja må passe litt på nevøen minSå koselig
apropos PH, vet du når årets sesong begynner?
Så fint gjort av deg å ta med deg han syns jegFikk forreten kjøpt gravlysså i helgen skal jeg ta med meg nevøen min å tenne lys på oldeforeldrene og onkel sin grav
![]()
Har sovet ett par timerSovet ganske greit i nattSkal ikke klage
![]()
Husker jeg også sleit med å sove under svangerskapet.. Fant liksom aldri noen gode liggestillinger..
Du får prøve hvile litt nå på dagen![]()
Kos deg masse hos svigermor![]()
TakkSå fint gjort av deg å ta med deg han syns jeg![]()
Syns det er en fin tradisjon som ofte kan bli litt glemt av vår generasjon. . :/