Æsj så kjiptStår i rapporten til nav at de ikke har mulighet til tilrettelegging fordi jeg ikke kan utføre en god del fysisk aktive aktiviteter.
Men du får jo ikke gjort noe med det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så kjiptStår i rapporten til nav at de ikke har mulighet til tilrettelegging fordi jeg ikke kan utføre en god del fysisk aktive aktiviteter.
HahaGod morgen søtaat the moment så sitter jeg og J på badet og ser på vaskemaskinen
![]()
Så flink, det går fort ♡Wiii, jenta mi reise seg opp selv liggende til stående ved sofaen nå nettoppførste gang
![]()
Jeg har fotball frues oppskrifts bok, men den er medpakketDen har jeg fra ei lavkarbobok, men kan sende den og til deg![]()
Jeg hadde og høydeskrekk. Tok 2 klatretreninger så var den verste borte.![]()
Det er sinnsykt gøy. Og ekstremt god trening![]()
Dukker garantert opp noe snartDet håper jeg også. Må vel det, så mange søknader jeg har ute og flere blir det.![]()
God morgen snuppaGod morgen jenter
Nei. Håper heller ikke det :/ men hun hylskrek og klarte ikke roe seg fort, selv i armene våre. Så ut som hun sov gjennom mye av det.
Ja. Nå går vi på lavkarbo så blir taco med vri. Laga egne tortillalefser og eget tacokrydder. Tror det blir nam nam![]()
Åh, syk di og? Mi har hatt influensa i helga som var. Enda ikke god av neseforkjølelsen. Hva er det med de?
Håper alt går bra idag ❤❤
Nope, så får bare belage meg på å gå hjemmeÆsj så kjipt
Men du får jo ikke gjort noe med det..
God morgen Snuppa
I dag skal jeg se på baderomsinnredning og spise lunch med ei venninne og datteren hennes
Enn du?
Tusen takkgleder meg til å prøve ut oppskriftene
Ja, merket det i går.
Vi begge hadde feber. Jeg pleier som regel bli helt slått ut av feber. Men i går stod jeg på beina og byssa snupp nesten hele dagen!! tenkte ikle på at jeg hadde feber. Tok paracet og det var det . Ble utrolig sliten på ettermiddagen og var sjeleglad når mannen min kom hjem daHehe
Har du ellers noen planer for helga?![]()
Skal du noe spennende eller blir det en rolig helg?
Wiii, jenta mi reise seg opp selv liggende til stående ved sofaen nå nettoppførste gang
![]()
Er man mamma rekker man ikke å kjenne på at man er syk før man er helt sengeliggendeselv ikke da er det alltid man kjenner det. Fordi man bare må ta seg av de små..
Blir ei rolig helg her. Komme oss etter denne uka og lade opp til neste. Satser på den skjer uten action utenom det vanlige!![]()
God morgen![]()
Vært oppe en halvtime. Spiser litt frokostblanding til frokost her idag. Hun har fått dilla på go sangen "go, elsa" søtt daså skal hun være i bhg til senest 13:45 da skal vi til svigermor, men først kommer hauger gård med reisesengen hennes i Lillestrøm
![]()
Gidder ikke ta med mat da. For de har ettermiddagsmat 14:15. Eller fruktmåltidet![]()
Ha en fin dag![]()
Det skal jegHerlig. Nyt det![]()
Haha vi har sittet her i 20 minHahaDen er fascinerende å se på?
snuppa mi elsker lyden av vaskemaskin
![]()
God morgenGod morgen, damer. Hva bringer dagen?![]()
Blir greit å bli ferdig med den så du kan nyte påskenJepp, og vi starter påsken med dåp
HahaHaha vi har sittet her i 20 min
Jeg sier "kom da" prøver å gå ut.
Hun sitter der å er heeelt fascinert![]()