Skravletråd Mars!

Stakkar, håper hun sovner lettere i natt! Har aldri hørt om nattskrekk før.. Men håper ikke snuppa di har det❤️

Så koselig med bursdagsfeiring :D
Vi skal også ha taco i dag!! Vi skulle egentlig hatt det i går, men ting gikk ikke som planlagt.. Snuppeluppa her er syk, så gikk å holdt på henne i hele går..

Vi skal til barnelegen. Er usikker på hvorfor selv egentlig. Manuellterapeuten hadde sendt epikrisen til datteren min til hs. Jeg ble kontaktet av hs i går og fikk tildelt en time hos barnelege der i dag. Er bekymret og har mange spørsmål..
Håper alt er ok :/
Nei. Håper heller ikke det :/ men hun hylskrek og klarte ikke roe seg fort, selv i armene våre. Så ut som hun sov gjennom mye av det.

Ja. Nå går vi på lavkarbo så blir taco med vri. Laga egne tortillalefser og eget tacokrydder. Tror det blir nam nam :)

Åh, syk di og? Mi har hatt influensa i helga som var. Enda ikke god av neseforkjølelsen. Hva er det med de?
Håper alt går bra idag ❤❤

Nei. Håper heller ikke det :/ men hun hylskrek og klarte ikke roe seg fort, selv i armene våre. Så ut som hun sov gjennom mye av det.

Ja. Nå går vi på lavkarbo så blir taco med vri. Laga egne tortillalefser og eget tacokrydder. Tror det blir nam nam :)

Åh, syk di og? Mi har hatt influensa i helga som var. Enda ikke god av neseforkjølelsen. Hva er det med de?
Håper alt går bra idag ❤❤

Åå så spennende! Var det vanskelig å lagd lavkarbo lefser og krydder? Har du noen link på oppskriftene? :D

Snuppa mi hadde litt feber i går, var veldig pjusk og forkjølet :(
Heldigvis er hun feberfri nå❤️

Åå så spennende! Var det vanskelig å lagd lavkarbo lefser og krydder? Har du noen link på oppskriftene? :D

Snuppa mi hadde litt feber i går, var veldig pjusk og forkjølet :(
Heldigvis er hun feberfri nå❤️
Sender deg linkene på pm ;)
Så har du de :) krydderet er duperenkelt. Kjøper krydderposer på innvandrerbutikkene. Mye billigere der. :) 100g for 11 kroner liksom :p

Uff, liker ikke når de er syke :( var selv syk og dårlig i helga,men når de små er syk så går man i sånn unntakstilstand og glemmer seg at man er dårlig :p

Sender deg linkene på pm ;)
Så har du de :) krydderet er duperenkelt. Kjøper krydderposer på innvandrerbutikkene. Mye billigere der. :) 100g for 11 kroner liksom :p

Uff, liker ikke når de er syke :( var selv syk og dårlig i helga,men når de små er syk så går man i sånn unntakstilstand og glemmer seg at man er dårlig :p

Tusen takk :D gleder meg til å prøve ut oppskriftene❤️

Ja, merket det i går.
Vi begge hadde feber. Jeg pleier som regel bli helt slått ut av feber. Men i går stod jeg på beina og byssa snupp nesten hele dagen!! tenkte ikle på at jeg hadde feber. Tok paracet og det var det . Ble utrolig sliten på ettermiddagen og var sjeleglad når mannen min kom hjem da :P Hehe :D

Har du ellers noen planer for helga? :)
Skal du noe spennende eller blir det en rolig helg?

Tusen takk :D gleder meg til å prøve ut oppskriftene❤️

Ja, merket det i går.
Vi begge hadde feber. Jeg pleier som regel bli helt slått ut av feber. Men i går stod jeg på beina og byssa snupp nesten hele dagen!! tenkte ikle på at jeg hadde feber. Tok paracet og det var det . Ble utrolig sliten på ettermiddagen og var sjeleglad når mannen min kom hjem da :P Hehe :D

Har du ellers noen planer for helga? :)
Skal du noe spennende eller blir det en rolig helg?
Ingen problem :) vi laga lavkarbopizza og. Nyyydelig :) og hamburgere skal vi prøve på søndag :p mye hjemmelaga mat for tiden :p

Åh, det høres ut som hos oss ja :p halsen verka når jeg svelgte. Type halsbetennelse-vondt. Og hodet surra. Feberen satte inn. Men "levde" på paracet til gubben var hjemme på torsdag og fredag :p og fredag hadde jeg konsert jeg måtte på. Følte meg frisk da. Det kom tilbake på lørdag :p

Helga er foreløpig rolig. Men skal høre med søstra mi om hun kan være barnevakt noen timer, så jeg og gubben drar å klatrer :)

Ingen problem :) vi laga lavkarbopizza og. Nyyydelig :) og hamburgere skal vi prøve på søndag :p mye hjemmelaga mat for tiden :p

Åh, det høres ut som hos oss ja :p halsen verka når jeg svelgte. Type halsbetennelse-vondt. Og hodet surra. Feberen satte inn. Men "levde" på paracet til gubben var hjemme på torsdag og fredag :p og fredag hadde jeg konsert jeg måtte på. Følte meg frisk da. Det kom tilbake på lørdag :p

Helga er foreløpig rolig. Men skal høre med søstra mi om hun kan være barnevakt noen timer, så jeg og gubben drar å klatrer :)

Åå!! Hvor får du tak i oppskriftene? :D vil du dele pizza oppskriften også? :D

Flaks at du ble bra til fredagen :P Men utrolig kjipt det kom tilbake igjen..
Veldig slitsomt å gå rundt med vond hals!

Klatring høres utrolig kult ut :)
Men har høydeskrekk, så tørr liksom ikke prøve det ut :P

Wiii, jenta mi reise seg opp selv liggende til stående ved sofaen nå nettopp :D første gang :D

Åå!! Hvor får du tak i oppskriftene? :D vil du dele pizza oppskriften også? :D

Flaks at du ble bra til fredagen :P Men utrolig kjipt det kom tilbake igjen..
Veldig slitsomt å gå rundt med vond hals!

Klatring høres utrolig kult ut :)
Men har høydeskrekk, så tørr liksom ikke prøve det ut :P

Den har jeg fra ei lavkarbobok, men kan sende den og til deg :)

Jeg hadde og høydeskrekk. Tok 2 klatretreninger så var den verste borte. :)
Det er sinnsykt gøy. Og ekstremt god trening :D

Den har jeg fra ei lavkarbobok, men kan sende den og til deg :)

Jeg hadde og høydeskrekk. Tok 2 klatretreninger så var den verste borte. :)
Det er sinnsykt gøy. Og ekstremt god trening :D

Tusen takk❤️ Hva heter boka?
Jeg tror jeg må lese meg opp på lavkarbo. Kan utrolig lite om det. Vet bare man skal holde seg unna karbo :P haha.. Men har veldig lyst prøve det ut og se om det er noe for meg!

Så å ha høydeskrekk er ingen unnskyldning da, med andre ord ;)
Kanskje jeg skulle prøvd det ut :D

Back
Topp