20 min med bil så ett stykke og jeg takler ikke buss så svigerfar kjører helt fra Sverige eller Sørlandet for å kjøre oss :O det skjønner jegBor hun langt unna?
Ja, greit å komme seg ut av huset litt når snekkerne er her og bråker som værst.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20 min med bil så ett stykke og jeg takler ikke buss så svigerfar kjører helt fra Sverige eller Sørlandet for å kjøre oss :O det skjønner jegBor hun langt unna?
Ja, greit å komme seg ut av huset litt når snekkerne er her og bråker som værst.![]()
Så snilt da20 min med bil så ett stykke og jeg takler ikke buss så svigerfar kjører helt fra Sverige eller Sørlandet for å kjøre oss :O det skjønner jegmå bråke en del på det verste :O
Hail, Ceaser.nærmer seg !!
hva skal dere se ?
Er på vei hjem nå![]()
Hail, Ceaser.Hva slags kino?
Det håper jeg også. Må vel det, så mange søknader jeg har ute og flere blir det.Håper du snart lykkes snuppa![]()
Åh, jeg som gleda meg sånn til denHail, Ceaser.
Overraskende dårlig![]()
JaSå snilt da![]()
Sove godtNå tar jeg kveld. Natta
God morgenGod morgen jenter
Lov å håpe timene kommer samtidig ellers blir det mye borte fra skolen for kbDa er det jo greit.
God morgen til deg ogsåGod morgen jenter
Det er bare du som er heldig da, man får ikke mer ved sykemelding enn svangerskapspenger.Tror ikke det, men det er fult mulig.
Jeg fikk full lønn når jeg var sykemeldt med BL, men når dekker også min arbeidsgiver mellomlegget når jeg var i permisjon..
Synliggjøre hvem som gjør hva er ofte læreriktHadde det samme problemet en gang.
Jeg klagde, han sa han gjorde mye, men kunne ikke utdype hva.
Jeg satte en lapp kjøleskapet hvor hver av oss skrev hva vi gjorde i to uker.
Det hjalp....
God morgen til deg også
Fredag og fri![]()
God morgenGod morgen jenter
Fredag og fri![]()
Vi har dåp nå på søndag! Og jeg mangler fortsatt litt... Dette blir en hektisk dag.God morgen
Fredag allerde, denne uken har gått fort. Tiden går for fort! Vi har dåp neste uke, og tiden går for fort