Skravletråd Mars!

Oj vi skiftet da poden var 5 mnd vi.. min ville ikke ligge mer da
Vi hadde sånn liten ryggstøtte i bagen vi sånn at hun kom opp å fikk se, så fikk vi beholdt bagen lengre.
Samme her! Så når han var våken satt han, selv om han egentlig er veldig bedagelig av seg :P men deilig å ha bagen gjennom kalde vinteren. Nå er det såpas varmt at jeg følte det var på tide. Vi har Emmaljunga Super Nitro og den er ganske stor + at han sover på siden, så lengden fungerer fortsatt, men er vel på grensen nå med lammeskinnsposen og alt!

Last edited:
Samme her! Så når han var våken satt han, selv om han egentlig er veldig bedagelig av seg :p men deilig å ha bagen gjennom kalde vinteren. Nå er det såpas varmt at jeg følte det var på tide. Vi har Emmaljunga Nitro Circus og den er ganske stor + at han sover på siden, så lengden fungerer fortsatt, men er vel på grensen nå med lammeskinnsposen og alt!
Min har alltid hatt det travelt han ;

He he god tur på butikken
Takk for det du. Må ta det før det blir kaos på smågodt. Folk tar jo helt av:eek:
Greit å handle på formiddagen og ikke vente til mannen er ferdig på jobb :)

Hehehehe! Genialt :P
Holdt på med et teppe siden jeg ble gravid. Er ikke halvveis en gang :P
Hehe :p
Har strikket ei lue til babyen i magen, ellers så har jeg kun strikket til andre :p

Hehe :p
Har strikket ei lue til babyen i magen, ellers så har jeg kun strikket til andre :p
Kanskje jeg kjeder meg nok etterhvert til å fullføre :P blei lei etter jeg strikka tepper til alle tante barna til jul ;)

Back
Topp