Det er ikke braprøvermen uansett å mye jeg gnager og spør så hjelper det ikke..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke braprøvermen uansett å mye jeg gnager og spør så hjelper det ikke..
Har nok med mitt eget jegNei nå bannlyser jeg hele bekkenet. Noen som vil ha det?
Max 4-5 innlegg etter hverandre![]()
Ser du kamp eller?En liten løpetur
Fotballtrening med kb
Nå sofa
Jepp, tror det er frøkna der som får herje, det er planleggingsdag på skolen i morgen.Å så kjedelig da
Jeg også! Men det var helt skrapa på rema her...Seriøst? Jeg elsker appelsinsjokolade!! Selvsagt skal det være så billig nå når jeg prøver å være sunn![]()
![]()
Hva skal du se ?Innom før jeg drar på kino.![]()
Der er jo godtDet ble tomatsuppe![]()
Reiser meg nå og da, nå styre vaskingen til 16 åringen littFlink jente det
Fordi hun ikke kan noen tingHvorfor det?![]()
Ha ha kos degGod kveld
Jaa kvelden har vært kjempe fin. Den ble enda bedre nå som mannen kom hjem med 1,5 kg smågodt![]()
Bare hyggeligOk! Takk for infoen!! Var ikke klar over det
Hvordan har dagen i dag vært?
Håper du har fått hvilt deg litt?
Nope ikke ennåSer du kamp eller?
Oooj! :O ingen napp? Vært lenge arbeidsledig?Ja, har sendt inn over 20 søknader på 1 mnd.![]()
Håper du fikk hvilt seg litthaha I knowhun sover nå, heldigvis, har sovet i 40 min nå
håper hun sover litt til
mor trenger hvile.
Jeg gløtter litt, men tror det må bli senga snart..Nope ikke ennå
Ja ser innom da, de leder joJeg gløtter litt, men tror det må bli senga snart..
Syns selv det er koselig å få gratulasjoner , og syns det er veldig koselig å gi ogsåHe he så søt du er
Får oppdateringer gjennom hele dagen. Om de synkroniserer. Men ofte har de ikke bluetooth på så får oppdatering før arbeidsdagen er sluttFår du fulgt med de andre gradvis, eller blir det kun ved oppsummering?